Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Supplementary :(

OldHP

Medlem
Hmm.. tror jeg er i kategorien supplementary noe jeg har forstått er sider som ikke har no særlig innhold.. dette er bloggen min og jeg lurer på om det kan ha skjedd fordi logoen min består av en del bilder og tekst om sinnsykdom.. men så leser jo ikke google bilder men kan det ha vært en manuel gjennomgang fra google administratorer som etter å ha sett bildet bestemte seg for å legge siden i den kategorien for at en bot skal kunne tolke hva som er bra innhold og ikke tror jeg ikke teknologisk vi er kommet så lang.

Har skiftet logo.. har ikke pr på siden og tror det er pga det med supplementary opplegget. noen som vet noe om dette?
 

OldHP

Medlem
hehe

Ok så da er det teksten men hvordan kan et software finne ut at innholdet ikke er bra? Ops.. jeg har visst pr 0 og ikke n/a, så da er den neppe lagt i supplementary kategorien.. :eek: men hadde vært fint om jeg fikk et svar på spørsmålet.
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
hm

ok, kanskje det ikke er så bra nei.. jeg har endret reklamen.. bør jeg si ifra til google om det eller vil de skjønne det etter neste crawling?
 
Topp