Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Svenske/danske artikkelforfattere

muffins

Medlem
Ser litt rundt etter svenske og danske artikkelforfattere. Noen som har noen gode tips, eller kjenner noen som har kapasitet fremover?
 

muffins

Medlem
Har brukt Dan tidligere til en del norske artikler, og er svært fornøyd med kvaliteten han leverer. :) Trodde dog at han kun skrev på norsk.
 

pleb

Medlem
Hvis du spesifiserer litt hva du skal ha på dansk og anslår sånn ca hva du kan tenke deg å betale for det, så kan jeg vurdere å høre med deler av mitt relativt store danske nettverk bestående primært av økonomistudenter.

Send PM eller skriv her, så skal jeg se hva jeg kan få gjort.
 

muffins

Medlem
Takk for det. Det er snakk om 300 artikler i første omgang, i all hovedsak innenfor reisesjangeren. Nå har jeg funnet en/flere til å ta seg av de danske, men det er selvfølgelig kjekt å knytte kontakter uansett, da det veldig sannsynlig blir aktuelt å kjøpe mer etterhvert.

Når det kommer til pris, så er jo det alltid litt vanskelig å anslå. Kort sagt så kommer det veldig an på kvaliteten på tekstene, erfaring til forfatter osv. Har til nå fått tilbud i sjiktet 0.20 DKK - 0.50 DKK per ord.
 

muffins

Medlem
Ser fortsatt etter flinke folk, primært svenske.

Fikk et tilbud her igår, på 0.50 kr per tegn ved storbestilling (300 artikler). Totalsum rundt 250.000 kr med andre ord. The search continues :p
 
Topp