Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Svindler Geir Larsen / Geir Helge Danielsen

Spelly

New Member
Jeg ble svindlet av samme idioten da jeg skulle re designe Hotzone. Dum som jeg var (er ganske naiv) opprettet heller ikke jeg kontrakt, tid og penger ut av vinduet. Heldigvis lastet jeg opp materialet på en ekstern server :) Jeg kom i kontakt med han via NorskWebforum. Sendte senere en mail til NorskWebforum hvor jeg sendte inn kilder og informasjon - resultat: Han ble bannet.
Synd at jeg ikke opprettet en post på dette forumet etter jeg ble svindlet av fyren, hadde jeg gjort det kunne TS sluppet unna.
 
Et åpent spørsmål til alle dere som har vært utsatt for denne fyren. Hva er grunnen til at dere ikke bare tar tyren ved hornene og sender dette til inkasso? Det virker jo ganske åpenbart at mannen er en svindler, men nettopp derfor burde vel dette være en god grunn til å *ikke* gi opp kampen? Han tjener grovt på at dere ikke står på krava. Selvsagt burde dere hatt kontrakt, men så lenge dere har hatt en muntlig avtale har han ingen rett til å bare trekke seg, og hadde det vært meg hadde dette gått rett til inkasso. Uavhengig av størrelse på beløpet, uavhengig av hvor mye jeg eventuelt hadde tapt i inkassosalærer: Sånt er prinsippsak. Folk kan glemme å betale regningene sine, men folk som helt bevisst velger å ikke betale og aldri har hatt planer om det, skal man med god samvittighet gjøre alt man kan for å gjøre livet så jævlig som mulig for.
 

metallian

Medlem
Beskrivelse
Nettstedet hotzone.no er klar for salg.
Dette er en nettside som er meget inntektsbringende og har flere hundre tusen google annonser og antall sidevisninger stiger hver eneste dag og dermed DINE inntekter på annonser og statistikk.

Traffic Data:
Country %User Rank
UNITED STATES 18.7% : 411244
INDIA 16.0% : 203423
INDONESIA 12.3% : 63057
GERMANY 6.0% : 398533
BRAZIL 4.1% : 143310
TURKEY 3.6% : 133827
SLOVAKIA 2.7% : 26039
OTHER 36.8%

Her er det mye bullshit gett....
 

picxx

Well-Known Member
Et åpent spørsmål til alle dere som har vært utsatt for denne fyren. Hva er grunnen til at dere ikke bare tar tyren ved hornene og sender dette til inkasso? Det virker jo ganske åpenbart at mannen er en svindler, men nettopp derfor burde vel dette være en god grunn til å *ikke* gi opp kampen? Han tjener grovt på at dere ikke står på krava. Selvsagt burde dere hatt kontrakt, men så lenge dere har hatt en muntlig avtale har han ingen rett til å bare trekke seg, og hadde det vært meg hadde dette gått rett til inkasso. Uavhengig av størrelse på beløpet, uavhengig av hvor mye jeg eventuelt hadde tapt i inkassosalærer: Sånt er prinsippsak. Folk kan glemme å betale regningene sine, men folk som helt bevisst velger å ikke betale og aldri har hatt planer om det, skal man med god samvittighet gjøre alt man kan for å gjøre livet så jævlig som mulig for.

Driver ikke HA innkasso da?
 
Topp