Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Svindlet av Indisk firma

basicus

SEO Eggspert
Etter min erfaring skal det ikke mye til før både indere og filipinerere finner jobben for vanskelig. Har brukt begge deler, og endte opp med å ha en tredjepart til å fikse alt som ikke opprinnelig var sluttført.

Vi har pr. i dag et lite knippe med faste folk vi bruker - og DE leverer faktisk overmåte høy kvalitet på jobbene. Ingen av disse er fra den delen av verden men fra Øst-Europa.
 

basicus

SEO Eggspert
Det varierer selvsagt med prisingen, men rundt 20 USD pr. time er oppnåelig for toppkvalitet.

En jobb vi holder på med akkurat nå er et fint eksempel på kompetansen til en av de:

Oppgaven var å konvertere en Joomla 1.0.x side med Virtuemart 1.0.x til Joomla 1.5.9 med Virtuemart 1.1.2. I tillegg skulle malen gjøres Joomla 1.5 kompatibel og det skulle lages custom templates til Virtuemart butikksidene.

Av problemer han har løst underveis så langt er feil i motools, javascriptfeil, .htaccess relaterte feil og MySql-feil i valutakonverteringen i Virtuemart 1.1.2

Det tilhører historien at fyren har aldri jobbet med Virtuemart og har bare oppgradert Joomla til 1.5-serien en gang tidligere.

Den viktigste forskjellen etter min erfaring er at inderne og fillipinerne vi har har benyttet på andre jobber er at de ga opp så fort de støtte på problemer. Det har vi ikke opplevd med øst-européerne.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg jobber litt med ei som (jeg synes) er flink på grafisk design - hun har utarbeidet en del logoer og jeg får da tilsendt noen forskjellige varianter - plukker ut den kunden liker best og hun fortsetter med den. Ulempen at jeg ikke snakker polsk og hun ikke engelsk så det går via en tredje part, men hun er veldig flink og jeg veldig fornøyd.
Timeprisen er ca. det Bjørn sier.
Forresten Bjørn... kan du sende meg epost-adressen på fyren? ;)
 
Topp