Kjapp og trygg hosting for Wordpress

System for håndtering av abonnementer

Demilio

Medlem
Jeg er på utkikk etter et enkelt system/script for håndtering av kunder, produkter og abonnementer. Et lite CRM.

Det jeg ser etter er et meget enkelt ett. De fleste jeg har funnet selv har så innmari mye mer enn det jeg trenger, noe som gjør det hele tungvindt. Det jeg trenger er:

- Registrere kunder
- Legge til et produkt/pris under kunde
- Legge til utløpsdato/fornyelsesdato
- Få en påminnelse pr mail når en utløpsdato nærmer seg

Noen som har? Trenger ikke å være et gratissystem. Er ute etter kvalitet, så betaler gjerne litt
 

Camillafr

Medlem
Det er ofte et problem å finne et produkt som er enkelt nok. De fleste er ofte fyllt opp av unødvendige (For mange) funksjoner.

Men, hva med å lage selv? Det er jo ikke så alt for mye funksjonalitet du er ute etter.
Det burde vel ikke ta så mange timer å programmere.
 

Demilio

Medlem
Det er ofte et problem å finne et produkt som er enkelt nok. De fleste er ofte fyllt opp av unødvendige (For mange) funksjoner.

Men, hva med å lage selv? Det er jo ikke så alt for mye funksjonalitet du er ute etter.
Det burde vel ikke ta så mange timer å programmere.

Skulle gjerne ha gjort det, men en av fordelene med å ha noen på saken er at man får oppdateringer samt et selskap som jobber med det 100%. Gjør man det selv kan man risikere at det tar for mye ressurser eller at det ikke blir oppdatert.

Men, absolutt et alternativ. Tenkte forøvrig dette forumet kunne gi meg noen fine alternativer før jeg tenker i den retningen
 
Topp