Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ta betalt for annonser.

VidarP

Medlem
Hei,
den 27 januar flyttet jeg bloggen min til wp og laget et "magasin." Jeg var så heldig at mange av leserne har kommet etter samt at jeg fikk noe på VG.no Det jeg lurer på nå, med min nisjeblogg med et snitt på ca 900-1000 lesere om dagen, hva tar man betalt for en annonse i 30 dager?
 

zapotek

Medlem
Ouch, vanskelig nisje å tjene kroner på. 1000 unike i den nisjen er faktisk ikke så voldsomt mye. Hvilken type kunder ser du for deg som aktuelle?
 

VidarP

Medlem
synes det er rimelig bra pr dag jeg da. Nå er jo ikke bloggen så gammel da. De som jeg kan få annonser av, er supermarkedskjeder ol.
 

Tony J

Alle skal få
Det er jo ikke dårlig synes jeg. Skal gå an å få litt inntjening på 10.000 unike i mnd :)
 

zapotek

Medlem
Men han har jo strengt tatt nærmere 30.000 i løpet av en måned. ;)

Klarer du å selge inn annonser direkte kan du tjene bra ja, men du tjener ikke mye på CPC og affilate med 30k unike i måneden på en matside. Brukerne som er inne på en slik side er så lite i kjøpsmodus som det går an å få det.
 

VidarP

Medlem
Selger litt med ark via td. Utover det har jeg noen som vil annonsere. Det jeg lurte på hva som var en rimelig pris.
 

Travellingman

Nettgrunder
Men han har jo strengt tatt nærmere 30.000 i løpet av en måned. ;)

Siden er nyoppstartet og om han var heldig å få et innlegg på Lesernes VG eller noe sånt så vil hverdagen komme ganske fort og brutalt ;)

Tror nok Vidar må vente litt før han kan trekke noen konklusjoner om antall lesere pr dag.

Hvordan måler du statistikk Vidar?
 

VidarP

Medlem
Google a, tallene er basis fra oktober og frem til nå. Dels fra den gamle bloggen og tall fra den nye
 
Topp