Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ta opp bevegelsene til dine besøkende

Ståle

Medlem
Kom over et flott produkt i dag.

Clixpy lar deg ta opp bevegelsene til dine besøkende. Altså du kan se en screen capture av dine besøkende, og hva de gjør på siden din. Dette kan være ekstremt nyttig for de som ønsker å optimalisere siden sin, og se hvor man kan gjøre forbedringer.

Driver man butikk kan man se hvor man eventuelt mister et salg.

Hos Clixpy får man de 10 første opptakene gratis, og man kan kjøpe nye credits etter det. (500 stk for $30)

Jeg har lekt litt med systemet i dag, og det er veldig enkelt å bruke. (Kopier og lim inn en kode, og opptakene dukker automatisk opp i brukerpanelet.)

Sjekk ut siden
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette er jo ikke noen utrolig stor nyhet, og samtidig finnes det vel gratisløsninger også. Hvorfor betale når man kan få noe tilsvarende gratis? :D

RobotReplay - The Next Generation of Web Analytics var den første jeg hørte om som kunne tilby opptak av nettsidens besøkende gratis. Mener det var i 2007 en gang, og opptakene var ikke bra. Nå ser det derimot ut til at det er noen store forandringer med dem.
 

Ståle

Medlem
Nei, det finnes alternativer, men det jeg syns var genialt var at det var så enkelt å bruke, og at det fungerte. Sist jeg prøvde robotreplay så var det treigt, og jeg fikk det rett og slett ikke til å fungere. Mulig de har blitt bedre da.
 

muffins

Medlem
Takker for linkene til dette. Virker spennende og ikke minst effektivt i videreutvikling av websider ;)
 
Topp