Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Takk for meg

Status
Stengt for ytterligere svar.

picxx

Well-Known Member
Da er det jo bedre å bumpe en tråd (hvor det mest sannsynlig ligger en del info, forslag til løsninger osv) enn å starte en ny?

Nei, det jeg mente om den programvaren for 3 år siden behøver ikke være det samme jeg mener i dag. Blir tråden bumpet fordres det da av meg, som deltaker i en 3 år gammel tråd, at jeg kommer inn og retter det jeg mente for tre år siden.
Det skal ikke være behøvelig.

Man kan henvise til en gammel tråd, men å bumpe flere år gammel tråder er hverken nødvendig eller særlig nettetisk.
 

Tony J

Alle skal få
Nå føler jeg meg som en bestemor, ser på dataskjermen og ser hvordan dere diskuterer heftig over en liten bumb... så tenker jeg "ak, de barna" :p Tenk litt positivt: Nå kom diskusjonen om å ha muligheten til å automsg advarsel eller autoslette gamle forumbumper. Wuhu
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Kan definitivt være nyttig å legge inn et innlegg med oppdatert info i en gammel tråd. La oss si at det f.ex. er et produkt/tjeneste som har blitt diskutert, og som har endret seg veldig i løpet av de siste årene. Joda, man kan lage en ny tråd, og henvise til den gamle, men ofte er det de gamle trådene som dukker opp når man søker, og da er det greit om det er noe oppdatert det avsluttes med, selv hvis det skulle være så enkelt som bare en link til en ny tråd der diskusjonen har blitt tatt opp igjen med oppdatert info.
 

picxx

Well-Known Member
Etter mye krangling i en bumpet tråd har jeg kommet til at jeg blir nødt til å trekke meg fra WF.

Igjen :)


Mohohahohahahaaaaa!
Lenge siden jeg likte et innlegg fra PAJ, så noe godt førte sikkert bumpingen til.
Mener forøvrig akkurat det samme.

Og om flesteparten mener jeg har feil kan jeg godt bevise at jeg har rett.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp