Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TCG-Skandinavia

toly

New Member
Hei

Jeg har akkurat oppgradert designet til den norske delen av TCG-Skandinavia og lagt siden inn i Mambo.

Siden er beregnet for folk med TCG/CCG, Rollespill og Miniatyrspill. Denne siden er basert på alle med denne interessen og har ingen øvre eller nedre alders grense.

Derfor lurte jeg på hvordan dere synes siden er, fungerer, om annonsene er plagsomme eller helt greie og hvis det er noe annet du tenker på ris/ros.

Takk på forhånd:)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Regner med det er denne det er snakk om: Hjem - TCG-Skandinavia

Jeg synes det var en kjedelig og uoversiktelig design på siden. Nå vet jeg ikke engang hva TCG er og skjønner det fortsatt ikke etter å ha sett på siden i 10 sekunder. Lurer også på hvorfor du har så mange eposter adresser på denne siden? Det er jo ikke annet enn forvirrende.

Jeg foreslår at du forteller oss hva dine mål ved siden er før vi gir noen tilbakemeldinger. Om du har null mål med siden har du jo så klart oppnådd målene dine allerede. Om målet er å tjene 10 000 i måneden på den har du en lang vei å gå.
 

toly

New Member
Sry, glemte linken:p

Målet er ikke å ha noen særlig med inntekter, annonsene er der bare for å prøve å få ting til å gå i null (Tjener og domene navn).

Side er først å fremst laget for de som allerede har interessen og vil holde seg oppdatert på hva som skjer med deres favoritt spill. Prøver også å få en mer funksjonal siden, sånn at brukerne kan bruke delta litt mer på siden en som den var før. Det er nå mer mulighet for å kunne tilby, siden den gamle siden gikk via DW og ikke en nettbasert løsning.

Har ryddet opp i det med e-postene, takk for tipset.

Side adressen var: Hjem - TCG-Skandinavia

Info:
TCG står for Trading Card Game, på norsk samlekortspill. Sånn f.eks Pokémon TCG og Magic: the Gathering .
 

Keanu

Geek
Mener selv at den store orange logoen(?) er noe forstyrrende, og tar for mye oppmerksomhet når alt det andre er anonymt og grått. Vil anbefale å fjerne den, men det er kanskje bare et midlertidig bilde som blir byttet ut med annonse etter hvert?

En annen ting, når man går inn på forumet nå, så får man beskjed om å registrere seg, og man ser ikke noen oversikt over forumet. Det å måtte registrere seg for å lese forumet første gang man er der kan fort skremme bort mange. (I praksis er ikke forumet låst heller, da man bare kan gå til ubesvarte emner)

Det er sjelden noen grunn til å kreve registrering for å lese forum, og det er definitivt negativt for besøket.
 

toly

New Member
Keanu, takk for tipsene. Har åpnet opp forumet, hadde det lukket i en liten periode nå for å se om det ble noen forskjell. Har merket at aktiviteten har sunket litt etter det at jeg gjorde det.

Bannerne (store oransje logoen) vil bli endret etter hvert, måtte bare starte en plass. Kan godt henda at de (finner 2 til på under sider) blir nedtonet litt i fargen som en start. Har ikke helt bestemt meg, derfor jeg hører her for gode tips.

Siden vil se litt mer livlig ut når jeg finner ut hvordan jeg legger bilder til artiklene. Har tatt i bruk Mambo for ikke så lenge siden, så har enda noen få områder jeg er litt blank på (Ja, siden er laget i Mambo hvis du ikke fattet det. "Mambo 4.6.5" for å være mer presis).
 
Topp