Teste app for nettbutikk drivere

Thomas Knutsen

New Member
Hei

Jeg har akkurat lansert appen og tjenesten Photobud.

Med denne appen retter jeg meg mot deg som driver mindre nettbutikk - Mange idag nærmest driver nettbutikken sin fra en smarttelefon - Gjør du det vil denne appen spare deg for mye tid og penger. Jeg kaller det "lavterskel outsourcing"

Med appen tar du, eller åpner et produktbilde, velger bakgrunnsfarge og klikker submit. Mitt team (i India) vil i løpet av kort tid fjerne bakgrunn, justere farger/lys og sende det tilbake til appen. Alt superenkelt og til en lav pris. (Fra kr15 pr bilde)

chair-after-after.png

Før og etter - redigert av tjenesten.

Jeg trenger få testet systemet mitt, finne forbedringspotensiale, tilbakemeldinger på brukeropplevelsen etc før jeg går bredt ut å markedsfører. Kan dere hjelpe å teste? Selvsagt helt gratis.

Legg inn en kommentar her eller send meg en PM så skal du få en invitasjon til gratis testing

Thomas
www.photobud.no

Link til Apple app
Link til Google app

Thomas Knutsen

New Member
Blir spennende å se utviklingen på dette, sett i forhold til http://removethebackground.com f.eks. Trodde kanskje at de fleste produktbilder ble tatt med ett skikkelig kamera, men absolutt spennende!
Ja dette er en vel utviklet industri for web men altså nytt for app. Men jeg observerte at driver man en vanlig fysisk butikk, type vintage, interiør, barneklær etc så kommer det hele tiden nye produkter inn døren og da kan mobil være en rask og enkel måte å få produktene raskt ut på nett. Og hvis man bare er bevist på lys så er det ofte overraskende hvor gode bilder det blir bare med en iPhone f.eks. Det er denne målgruppen jeg retter meg mot.

Topp