Kjapp og trygg hosting for Wordpress

The Gathering

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Mens jeg sitter her og rølper, får jeg endel gode ideer som kanskje kan settes ut i livet senere. Definitivt vil f.eks. potensialet for en rate-an-energy-drink-site være noe som passer for disse smågutta som flyr rundt med diagnoser eller overload av energidrikker.
 

appelsin

Medlem
TG - Hvor stor andel er det av de som er der som faktisk kan programmere og gjøre fornuftige ting med en datamaskin?

Mitt inntrykk er at de aller fleste der konsumerer PC-spill passivt. Hadde de brukt tiden på nettsider/software/teknologi så hadde vi hatt et IT-miljø i Norge vi kunne vært stolte av.

Istedenfor får vi underernærte, PC-spillavhengig ungdom som hopper ut av vgs.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Nå sitter nok de færreste og programmerer mens de er her, men når jeg ser hvor mange som følger med på foredragene om f.eks. programmering er det i alle fall håp.

Går ut fra at det er enklere å nå disse gruppene (med høy it-kunnskap) her enn gjennom andre kanaler.

Forøvrig trenger vi vel de feilernærte (believe me, mange her som jeg ikke vil karakterisere som underernært) og PC-spillavhengige for å ha et marked for kostholdseksperter og spillutviklere :)
 

appelsin

Medlem
Nå sitter nok de færreste og programmerer mens de er her, men når jeg ser hvor mange som følger med på foredragene om f.eks. programmering er det i alle fall håp.

Går ut fra at det er enklere å nå disse gruppene (med høy it-kunnskap) her enn gjennom andre kanaler.

Forøvrig trenger vi vel de feilernærte (believe me, mange her som jeg ikke vil karakterisere som underernært) og PC-spillavhengige for å ha et marked for kostholdseksperter og spillutviklere :)

Jeg har aksjer i Funcom, så jeg skal ikke klage :)

Feilernært er et mer passende ord enn underernærte, ja.
 
jeg er egentlig veldig overrasket over hvor få det var. 4 personer det er jo ingen.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Vet ikke hvorfor jeg henter opp en tre år gammel tråd, men kanskje fordi vi nå er ferdigpakket og klar til å ta turen til Hamar for 6. år på rad. Dette blir som vanlig en deilig og nerdete påske :)
 
Topp