Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tibakemelding på Promenade.no

Stoppet

Banned
Jeg er i full gang med å lage en Startside/nettportal. Har kommet godt i gang men er litt usikker på hva mer jeg bør ha på fremsiden. Jeg har bestilt søkebokser som blir ferdige om ca 2 uker, så jeg har bare satt inn 2 tilfeldige foreløpig.

Hadde vært greit med litt feedback på layout og hva andre mener der mangler, eller evt burde vært tatt bort fra forsiden. Er også interessert i å få tilbakemeldinger på innholdet og layout på undersidene.

Siden er: Promenade.no
 

Frosk Media

New Member
Personlig synes jeg du har fått istand en bra side. Ryddig og rent (skulle ønske stuen min var så ryddig, men det er en annen sak).

Om du klarer å markedsføre siden din, vil du ha et ganske bra inntjeningspotensiale om du spiller kortene rett. Annonsene på høyresiden er geniale; ikke for store til å sjenere, men store nok til å bli lagt merke til. Lag en side hvor du tilbyr firma å annonsere; gjerne med priseksempler. Link til den siden ved hjelp av en liten tekst-snippet under annonsene: "Din annonse her?".

Skal jeg trekke frem noe negativt må det være at du har litt lite innhold. Du vil gjerne ha de besøkende på siden din lengst mulig, ikke sant? Skap litt innhold selv som kan engasjere.

En siste ting; det er vel mest et tips. Ikke åpne linker i samme vinduet som siden din, men i et nytt vindu. Da vil din side fremdeles ligge der når besøkende lukker siden du linket til. Det fikser du enkelt med å legge til litt kode i linken (a href="blabla.com" target="_blank").

Veldig bra. Lykke til videre :)
 
Sist redigert:

cruzader

Medlem
Synest siden var stilren og har ikke noe utsette egentlig.
skulle jeg pirket på noe måtte det vært at jeg nok hadde tatt en linje linker til så nederste linet opp med nyheter fra dagbladet boksen.

Foreslo 2 nettsider til katalogen :)
Samt som Frosk nevnte over, priser for annonsering enten av de små annonsene til høyre eller pris for og havne på forsiden i nettbutikker listen.
 

erlsae

Medlem
Pen side, vel gjennomført. Mer usikker er jeg på domenenavnet. Promenade, det første som slo meg var samme uttale som "Powerade (den energidrikken). Promenade (rett frem) slo meg først når jeg så hva innholdet var.
 

Stoppet

Banned
Takk for tilbakemeldinger.
@Frosk Media jeg har vært tenkt litt frem og tilbake på det med å åpne linker i samme vinduet eller i et nytt. Selv føler jeg at det kan bli litt rotete og kan bli mye åpne vinduer når jeg surfer på nett og flere nettsider åpner nye vinduer.

Noen andre som har innspill på åpning i samme eller nytt vindu?

@Cruzader Jeg har selv "irritert" meg litt over dette mellomrommet, og kommer nok til å jobbe med å få "tettet" det :)

@erlsae Jeg styrte lenge med å finne et navn til siden. Det må vel egentlig ha vært noe av det vanskeligste i denne prosessen. Men nå har jeg kommet så langt at jeg nok bare leve med valget :)
 
Topp