Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Til deg med Shopify-butikk

Jens1986

Medlem
Hei,

Vi har Shopify-butikker i Norge, Sverige, Danmark og Finland, og jobber med å utvikle en egen app som automatisk genererer "dagsoppgjør" i pdf format som sendes rett til vårt regnskapssystem.

Rapporten skal oppfylle regnskapskrav (i samarbeid med vår regnskapsfører) hvor man kan velge selv tidsintervall (dag, uke, måned). For oss forenkler det drastisk våre rutiner rundt regnskap. Alt vil kunne automatiseres, slik at du ikke trenger å tenke på dette, og jobben til regnskapsføreren din vil bli svært mye enklere.

Er det flere som kunne ønske seg en slik løsning? Kommenter gjerne forutsetninger for at den skal være til nytte, evt hvorfor det ikke er behov, og tips til ting du trenger.

Legger ved et screenshot av rapport fra beta.
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2018-04-05 kl. 11.26.51.png
    Skjermbilde 2018-04-05 kl. 11.26.51.png
    662,5 KB · Sett: 12

aakb

New Member
Hei, er i startfasen av å opprett egen nettbutikk hvor jeg benytter meg av dropshipping. Er ute etter en måte å integrere og automatisere prosesser mellom regnskapssystem og nettbutikk. Et bokføringssystem hvor jeg på best mulig vis vil kunne sende EHF-faktura og automatisere prosessen fra salg til bokføring. Benytter meg av stripe og ser i ulike tråder hvor dette er en utfordring mtp mva. Vet ikke om dette problemet kan løses med deres app, men tenkte jeg kunne legge inn denne kommentaren uansett, har liten kunnskap angående regnskap så beklager hvis innlegget mitt ikke matcher problemstillingen appen deres løser. Har dere evt tips til hvilket regnskapssystem som passer til min problemstilling, typ eaccounting.
 
Topp