Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Til webforumets aller beste på SEO!!!

Hei! Nei, denne sida er ikke gjennomgått med tanke på SEO, og det er dette som nå er tema! Jeg er "grønn" på dette, og trenger derfor deres råd på hvordan rangere høyt på søk.

Ene problemstillingen er i forhold til å kjøpe oppdrag for å komme høyt på et søkeord. Der har jeg fulgt med på deres innspel og er veldig glad for info!

En annen problemstilling er hvordan jeg gjør bloggartikler lette å finne.

For det tredje vil det komme mange annonser for kurs, psykologtilbud, etc i søkemotoren internt på siden. M.a.o. på samme måten som Finn.no. Er det mulig å gjøre selve annonsene mulige å finne ved søk i f.eks google? Er det mulig å utnytte annonsene på siden for å øke nettstedets ranking?

Og ja, jeg kommer til å fokusere mye på kvalitetsinnhold på siden, både i form av bloggartikler, og i form av annonser som brukere selv legger inn. Forøvrig er det Joomla som er brukt. Jeg tar gjerne imot helt konkrete tips til hva jeg gjør, og bare kjør på med eventuelle tilbud, så vurderer jeg de fortløpende.

På forhånd takk!
 
Sagt med andre ord: Hvis dere var meg, hva ville dere satser penger/tid på for å øke SEO ranking? (ta gjerne utg.punkt i budsjett på 10.000 kroner i første omgang)

Nevn f.eks opp fem ting som dere vil gjort! På forhånd takk!
 

Ole Avranden

utvandret
For 10 000 kroner ville jeg tatt en omgang onsite SEO. Det vil gjøre størst nytte i det lange løp, og det er viktig å gjøre det før du kommer i gang for fullt.
 

Erlend

Medlem
Kan alltids ta kontakt med meg om du er ute etter søkemotoroptimalisering. erlend.rodal (at) gmail.com
 

Nickolass

Medlem
Har du et budsjett på 10.000 i første omgang så kan du få en løpende 30 dagers SEO analyse fra Nettpilot som gir helt konkrete råd og tips til veien videre. Her får du en gjennomgang av webløsningen, onsite råd, offsite råd, søkeordsanalyse, konkurrentanalyse, lenkeanalyser, plasseringsoversikt for de viktigste 25 ord i fire søkemotorer og en skriftlig rapport som gir deg en fornuftig SEO tilstand og peker ut en retning for din strategi. Les mer om SEO analysen her >>
Fordi vi er på Webforumet kan jeg slå til med også å inkludere tre x 30 mins konsultasjoner, samt et mindre forslag til Google Adwords kampanje oppsett og Google Adwords kupong for kr. 750,- (hvis du ikke har prøvd Adwords). Dette er utover vanlig SEO analyse pakke;-)
Dernest kan vi evt. lage en fast SEO retainer avtale, på 8- 15 timer per måned, som ikke garanterer noen ting men som arbeider i den retning du ønsker og forhåpentlig gir valuta for pengene. Med Nettpilot sitt SEO rapporteringsverktøy vil du alltid vite hvordan det står til med søkemotorplasseringene.

Du har 7 dager til å slå til på hele pakken;-)

Mvh Nickolass Jensen, Nettpilot - Medlem av BraSøk, bransjerådet for søkemotormarkedsføring.
 
Sist redigert:
Topp