Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilakemelding på ny layout

Stoppet

Banned
Fint hvis noen tar turen innom Gratiskontrakt og komme med kommentarer på sidenes nye layout. Om du ikke har sett sidene før, så ønsker jeg også en tilbakemelding. Jeg føler selv at den ser litt mer ordentlig ut nå og står mer i stil til innholdet.
 

xdex

Medlem
Veldig grått og trist, kunne kanskje gjort noe med fargevalget til footer? Meny kan gjerne være midtstilt i forhold til logo? jeg syntes personlig det ser finere ut. Ellers var det jo mange prikker rundt forbi... kanskje litt for mye?
 

erlsae

Medlem
Dette er et klassisk eksempel på hvilken nettside jeg kjapt beveger meg bort i fra, kun på grunn av utseendet. Utseendemessig ser det ikke bra ut. "Grått og trist" er en fin skildring.
 

Stoppet

Banned
Utseendemessig ser det ikke bra ut. "Grått og trist" er en fin skildring.

Takk for tilbakemelding. Hva mener du kunne ha "piffet opp" sidene? Har du noen eksempler?
 
Detta gillar jag, perfekt att det är lite grått och "trist" det är ju blanketter det handlar om, produkterna är kjedeliga, men viktiga. Hade dock tagit bort bilen som första bild, kändes fel även om bilen var fin. Har gått i liknande tankar om en sådan sida, fast i Sverige då, tanken jag hade vara att ta fram alla blanketter myndigheter hade, helt enkelt kopiera deras databaser och göra en "sökmotor" bland blanketter, ja det är lagligt att kopiera deras databaser så länge man anger källan.
 

Steven

Member
Optimaliser Twitter og Facebook bilde. Syns oppløsningen ble dårlig på mobil. Bruker galaxy s5
 
Ikke rart du liker utseendet når man ser på nettsiden din...Har gitt tilbakemelding på din nettside også tidligere, og den gikk dessverre under kategorien "trist" den også.

så længe man sæljer så får den vara trist.
Ikke rart du liker utseendet når man ser på nettsiden din...Har gitt tilbakemelding på din nettside også tidligere, og den gikk dessverre under kategorien "trist" den også.

Tanken e ju att sidan ska vara trist, det ær att sælja varorna som ær intressant, enkelt och tydligt. Att køra en massa lulllull ær inte aktuellt. Har skippat annonsbanner som alla har på sina sidor, folk får finna sjælv utan påtryckning..
 

Stoppet

Banned
Ikke rart du liker utseendet når man ser på nettsiden din...Har gitt tilbakemelding på din nettside også tidligere, og den gikk dessverre under kategorien "trist" den også.
Noen sider er triste og noen rotete :) Men konstruktiv kritikk hjelper mer for videre utvikling :)
 
Är den responsiv ser väldigt äldre ut hade hellre viljat ha en modernare design med mer färger liknande http://exergia.no/ för att se mer 2015 ut och om du har många som kommer in på sidan ifrån mobilen så är detta livsviktigt.
 

Stoppet

Banned
Är den responsiv ser väldigt äldre ut hade hellre viljat ha en modernare design med mer färger liknande http://exergia.no/ för att se mer 2015 ut och om du har många som kommer in på sidan ifrån mobilen så är detta livsviktigt.

Takk for tilbakemeldingen.
Det er ikke helt optimalt på mobil, men går greit på nettbrett så langt jeg har fått teste. Jeg har vurdert litt forskjellige design og hadde et annet før jeg gikk over til det jeg har nå. Designet du reffererer til er bra og fungerer fint for mange sider, og jeg jobber med et lignende selv til et annet prosjekt. Men jeg føler ikke at det vil passe helt her. Jeg ønsker en konsentrert forside som utgangspunkt for så å sende videre til de andre sidene. Jeg har en fluktfrekvens på forsiden som er 47% og en utgang på 39%. Jeg mener at det er et forholdsvis bra grunnlag for videre justering.
 
Takk for tilbakemeldingen.
Det er ikke helt optimalt på mobil, men går greit på nettbrett så langt jeg har fått teste. Jeg har vurdert litt forskjellige design og hadde et annet før jeg gikk over til det jeg har nå. Designet du reffererer til er bra og fungerer fint for mange sider, og jeg jobber med et lignende selv til et annet prosjekt. Men jeg føler ikke at det vil passe helt her. Jeg ønsker en konsentrert forside som utgangspunkt for så å sende videre til de andre sidene. Jeg har en fluktfrekvens på forsiden som er 47% og en utgang på 39%. Jeg mener at det er et forholdsvis bra grunnlag for videre justering.

Okej får du det mesta ifrån Google eller har du trafik ifrån Facebook också?

Eller är det nått du tänkt att satsa på jag har en som kan hjälpa dig med att koda det till en responsiv version väldigt enkelt om du har lust att förbereda dig för mobila användare.

Vad är det för sidor du vill skicka vidare dom till?

Vart är det du vill ha dina besökare, vad är ditt slut mål?

Det är endel faktorer som spelar in för att de ska bli optimalt :)
 

Stoppet

Banned
Sidene er responsive, men kanskje ikke helt optimale, men slik kan det ofte være. Det er vanskelig å få til. Jeg ser også at http://exergia.no/ sliter litt på min galaxy s4. Layouten er større enn skjermen, og menyen går litt "løpsk". Trykker jeg på "NYHETER" så kommer kontaktskjemaet :)

Er litt usikker på hva du mener med moderne, men antar at det betyr at man skal spre informasjonen over en laaang forside. Det er ikke helt hva jeg tenker mine brukere ønsker å lete etter kontrakter, avtaler og informasjonssider.

Men som sagt så virker slike layouts meget bra på enkelte andre sider. Mulig jeg bør gjøre en undersøkelse blant mine besøkende for å finne ut om siden passer dem, og om de finner det de leter etter.
 
Topp