Kjapp og trygg hosting for Wordpress

tilbake melding på grafisk arbeid

DLTIM

Medlem
Hei
Har laget denne i adobe illustrator si gjerne hva du syns. Har kun drevet med dette
i et par måneder .

penandearth.jpg
 

Dag Frogner

Supermedlem
Slenger meg på den. Forstår ikke heeelt hva du er ute etter her.

Men uansett; blått som fader til sort som igjen fader til grønt syntes jeg ble litt vel mye.
"Pennen" i toppen er også uskarp og det gjør "vondt" å se på den noe særlig mer enn et par sekunder.
 

picxx

Well-Known Member
Vet ikke hva som er "vanlig" tid å bruke på en slik "klædd", men ettersom denne ligger i tilbakemeldinger, få deg for guds skyld jobb hos noen som ikke vet å verdsette effektivitet.
 

selbekk

Medlem
Jeg velger å tro at det er en penn, og at verden er et kreativt sted, laget av blekk og kreative tanker.... ?
 

testdriver

Ha det bra..
Jeg føler det er et skjult budskap hvor "olje" og "jorda" er to viktige stikkord. Kanskje dette egentlig er et internasjonalt kunstnerstunt som skal vekke oppmerksomhet før neste klimamøte?
 

DLTIM

Medlem
Takk for tilbakemelding.

Syns det er fint at noen ikke forstår, Andre ser noe av det samme som meg
Jeg velger å tro at det er en penn, og at verden er et kreativt sted, laget av blekk og kreative tanker
Andre igjen ser en klædd
Vet ikke hva som er "vanlig" tid å bruke på en slik "klædd", men ettersom denne ligger i tilbakemeldinger, få deg for guds skyld jobb hos noen som ikke vet å verdsette effektivitet.


Alle liker heldigvis ikke samme ting.
Fint og ta med seg videre i livet for oss alle. Ting jeg hater kan være
ditt gull !



;):D:rolleyes:
 

DLTIM

Medlem
Hva med å forklare oss hva det skal forestille?
Vet ikke mye om bilder/plakater du pleier å se på og hvordan forklaring det står ved siden av dem. Men en morsom tanke er det jo.

Her på bildet ser du en jordklode en planet i solsystemet samt en pen hehe.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Nå er vel ikke dette et bilde som henger på et kunstgalleri heller??

Når man ber om tilbakemelding og ca ingen av de som ser det skjønner hva det skal være, kan det jo være lurt å faktisk fortelle det slik at folk kan gi enda bedre tilbakemeldinger?!
 

Børge AJ

Medlem
Vet ikke hva som er "vanlig" tid å bruke på en slik "klædd", men ettersom denne ligger i tilbakemeldinger, få deg for guds skyld jobb hos noen som ikke vet å verdsette effektivitet.

Kan hende jeg misforstod, men jeg var sikker på at han mente at han hadde drevet med illustrator i kun et par mnd :)
 

selbekk

Medlem
Rent teknisk var det ikke spesielt godt gjort i mine øyne, ei heller estetisk. Men nå skal det sies at jeg ikke kan en dritt om Illustrator, og er misunnelig på de som kan.

Trening gjør mester!
 
Topp