Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding: Digital Photography Tutorials - Howitookit.com

Hupsey

Medlem
Jeg lite faktisk bedre logoen i det første utkastet du viste her på en annen tråd..
Selv om det var kun skrift, var det noe med fonten og fargekombinasjonen som jeg likte.
Men for all del, jeg syns nettsiden er flott slik den er i dag også:)
 

hansson

Langveisfarende
Logoen er et klart tilbakeskritt fra dummyversjonen vi kikket på tidligere. Rotete og for lett i forhold til de solide typene på resten av nettstedet. Kameraet med 123 er for å si det mildt ganske stygt, for stort, og dermed for dominerende. Jeg har tidligere skytt på twitter og holder på det, men logoen bør stå bedre i stil med det rene uttrykket på resten av sida. Versaler, typografi noe à la titlene, en annen farge, få inn et annet kamera (eller ditch det)... osv.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hmm.. også jeg som synes logoen var dødsrå :p

Fordelen med å være i startfasen er at jeg kan endre logoen uten store og dyre konsekvenser. Jeg kommer nok til å kjøre en pool et eller annet sted hvor de har mange fotografer og sier de det samme blir den nok byttet ut!

Takk for svar så langt.
 

Zita

Medlem
Godt poeng nextri, jeg trodde nettsiden het howtookit faktisk. Mulig jeg er sløv.

Trodde jeg også. Den første I`en forsvinner liksom blant de tykke bokstavene. Tror kanskje jeg heller ville ha eksperimentert med ulike farger eller noe sånt fremfor tykkelsen på bokstavene, for å skille ordene bedre.

Ellers synes jeg sida var intuitiv og flott! :)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Må si jeg likte designet jeg da ;)
 
U

Uregistrert

Guest
Siden ser jo grei ut etter dagens design, men hvis kunden din skal selge noe bør du også ta hensyn til det. For det er jo det viktigste.

Jeg kan en del om dette, og lærer mye på mine årlige reiser til Amsterdam der jeg treffer mange sjefer for store affiliate selskap.

Kort fortalt selger sider med amatørmessig design veldig bra. Sider laget på 5 minutter som de sier.

Sider med pent tidsriktig design selger nesten ingen ting til sammenligning.

Merkelige greier, men sånn er det.

Eneste jeg kan tenke meg er at innhold kommer i sentrum, designet stjeler ikke oppmerksomheten fra varen. Eller kanskje folk trives best på enkle sider?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei Uregistrert,

Produktet på siden vil være i innholdet og det vil bli minimalt fokus på reklameinntekter, så det er nok bare en bra ting for meg.

Forøvrig interessert i å høre mer om dine erfaringer med utformingen av nettstedet satt opp mot reklameinntekts potensial. Er du medlem på WF?
 
Topp