Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding Nettside

Tor2

Member
Hei!

Har lest litt igjennom tilbakemeldinger på diverse nettsider, og ser det er veldig mye godt og konstruktivt som kommer frem.

Trenger synspunkter på hva enn dere har å kommer med, bortsett fra språk. Før siden lanseres går den gjennom korrektur, så det skal dere slippe å henge dere opp i.

Nettsiden er for et prosjekt jeg og min samboer gjennomfører til sommeren, www.qoalafied.com.

Alle tilbakemeldinger ønskes.

EDIT:
Flotte tilbakemeldinger på forside! Trenger tilbakemeldinger på design / oppsett på disse sidene.
http://www.qoalafied.no/about-us/
http://www.qoalafied.no/the-great-plan/
http://www.qoalafied.no/our-destinations/new-zealand/
 
Sist redigert:
- Hvis du skal ha så mye tekst i tickeren på forsiden, må den stå mye lenger. Rekker ikke å lese det som står.
- Jeg trengte en hel del tid før jeg forsto konseptet. Forsøke å fortelle det så kjapt så mulig?
- Bildene er flotte, men jeg synes de er for store. Ikke i høyde og bredde, men som i tar litt tid å laste. Det finnes flere tillegg til WP som kan hjelpe med det. AlLternativt "crunche" de litt før du laster det opp.
- Fin side! Liker designet :D
 

Tor2

Member
- Hvis du skal ha så mye tekst i tickeren på forsiden, må den stå mye lenger. Rekker ikke å lese det som står.
- Jeg trengte en hel del tid før jeg forsto konseptet. Forsøke å fortelle det så kjapt så mulig?
- Bildene er flotte, men jeg synes de er for store. Ikke i høyde og bredde, men som i tar litt tid å laste. Det finnes flere tillegg til WP som kan hjelpe med det. AlLternativt "crunche" de litt før du laster det opp.
- Fin side! Liker designet :D

Takk for tilbakemelding!
- Skal få forlenget tiden på tickeren.
- Ser vi må ta en gjennomgang av bildene til slutt, de kan fint crunches uten at det går særlig utover kvaliteten.

Ellers jobber vi med å få satt opp forsiden slik vi vill ha den, mulig at det blir lagt til en kort intro for å forklare prosjektet, og etterhvert blir denne erstatett med en promo-video.

Fint å høre at designet falt i smak. Vi er ingen webdesignere noen av oss, men har kjøpt et tema som vi nesten kunne ha brukt box-fresh og tweaket det.
 

Tor2

Member
Fin side, fine bilder.
  • Meny i toppen: aktiv link ikke spesielt synlig
  • Copyright i bunnen: heller ikke spesielt synlig

Ah, godt du nevnte. For oss som sitter på denne siden dag inn og dag ut nå i 2 uker så har vi ikke lagt merke til dette.
Synlighet er noe vi har jobbet aktivt med å få til (ser stygt på headeren).

Takk!
 

Selvfiks

Medlem
Ikke heldig med en trist elefant i lenker og ut ifra bildet er det en hann elefant :p

Jeg synes ellers nettsiden ser bra ut. Likte spesielt at dere lister opp hvilke reiser som er fullført, planlagte osv. Kanskje flytte det litt oppover?

Ellers så har du fått tilbakemeldinger på aktivlink som er litt uheldig med farge og bilde. Bildene blir litt dominerende, så kan trygt minske dem for å få frem innholdet.

Sitatene til Ibn Battuta og andre kjente oppdagere/reisende, bør ha litt lenger tid på hver. Syntes det gikk litt fort (på mobilen da jeg sjekket tidligere i dag), men ser ut som dette er ordnet nå :)
 

Tor2

Member
Ikke heldig med en trist elefant i lenker og ut ifra bildet er det en hann elefant :p

Jeg synes ellers nettsiden ser bra ut. Likte spesielt at dere lister opp hvilke reiser som er fullført, planlagte osv. Kanskje flytte det litt oppover?

Ellers så har du fått tilbakemeldinger på aktivlink som er litt uheldig med farge og bilde. Bildene blir litt dominerende, så kan trygt minske dem for å få frem innholdet.

Sitatene til Ibn Battuta og andre kjente oppdagere/reisende, bør ha litt lenger tid på hver. Syntes det gikk litt fort (på mobilen da jeg sjekket tidligere i dag), men ser ut som dette er ordnet nå :)

Vi har opperert med det bildet i nesten 3 uker nå, uten å lagt merke til at det er en trist elefant...! For oss er bildet legendarisk, så. Uansett, må jo dette byttes nå :(

Ingen dum idé, det er forresten bare planleggingen det illustrer, så vi får kommunisere dette bedre.

Vi skal se over bildene og minimere filstørrelse og eventuelt total-størrelse.
Linkene skal også være fikset nå med tydelig farge, verdifult. Hele siden ble litt mer livaktig nå.

Takk for supre innspill!
 
Topp