Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på 2 artikler

Zolic

Medlem
Har skrevet 2 artikler om webdesign og webutvikling i dag, kunne tenke meg litt respons på disse.

De er i hovedsak skrevet som søkemotor føde, men jeg håper jo de er til litt nytteverdi for de som ikke driver med websider, men ønsker å kjøpe tjenester... så de kanskje får et lite innblikk i hva det egentlig dreier seg om.

Så om dere er uenig i noe, eller syns det er noe som burde vært skrevet på en annen måte... eller bare føler for å kommentere de, gjør det!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Man kan kanskje diskutere hvorvidt det er mulig for enkelte å ha en tekst på nett som ikke inneholder feil. Jeg tok meg et par minutter og korrigerte første avsnitt, bare for å statuere et eksempel.

Greit nok å legge ut litt mat til søkemotorene, men spørsmålet er kanskje hvorvidt du klarer å holde på besøkende som oppdager at feilkvotienten er rimelig høy?

Dette er ikke ment som sarkasme, bare som en av grunnene til at det finnes behov for slike som meg - korrekturlesere :D

Redigert: Kanskje ikke så lett å få folk til å kontakte deg, når de i menyen må trykke på "Kontaktinforamsjon" for å få kontaktet deg?
 

Vedlegg

  • problemer.jpg
    problemer.jpg
    102,5 KB · Sett: 17
Sist redigert:

sta

Medlem
Siden du skal bruke disse tekstene som et ledd i det å skaffe kunder gjennom nettsidene dine, bør du få noen til å gå nøye gjennom teksten for å korrekturlese. Dette gjelder også resten av nettstedet ditt. Det er en del språkfeil som får sidene til å fremstå som litt useriøse.

I en bransje som datasikkerhet tror jeg det er helt essensielt at du fremstår 100% ryddig og korrekt hvis du skal gjøre deg noe håp om å få noen kunder. Det hjelper desverre lite at du er ekspert på datasikkerhet hvis nettsidene dine fremstår som noe som er laget av en 12-åring.

Ikke misforstå meg; Jeg syntes nettsidene dine er bra, men bruk litt penger på å få noen til å gå over alle tekstene og rette feil og endre litt på setningsoppbygningen hist og her.
 
Topp