Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på artikkel!

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Bu hu. Godt mulig det satses hardt på å score høyt på SEO for ordet(?) "hu".
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Det er kanskje betegnende når vaffelmart ikke klarer å skrive e-postadressen i signaturen her på WF korrekt. Konklusjonen må bli: Lær deg godt norsk eller kjøp tjenester (korrektur eller artikkelskriving) av folk som kan de.
 

clawfing

Medlem
Artikkelen din blir for tung og kjedelig å lese, men la nå ikke det gå så hardt inn på deg. Øvelse gjør mester. Det er med andre ord bare å stå på videre og følge godt med i norsktimene.

Skriv gjerne tekstene i et program som word før du publiserer, da kan du dra nytte av stavekontroller og lignende. Det vil i tilegg være lurt å lese grundig gjennom teksten før du legger den ut (gjerne høyt), på denne måten vil du kunne høre om teksten flyter godt eller ikke. Forsøk også å unngå å starte alle setningene på samme måte.

Stå på videre!
 
Første nettstedet jeg hadde inneholdt mange skrivefeil, og jeg var bare 14-15 år når jeg begynte å tjene penger på affiliate. Mitt første år tjente jeg rundt 500 kroner, nå er det over 10 år siden. Skal innrømme at det fortsatt sniker seg inn noen ord som ikke skulle vært der, og av og til mister jeg noen ord.. det sies at de som er kreative ofte har vanskeligheter med rettskriving.

Jeg anbefaler deg å følge med i norsk timene selv om det kan virke veldig kjedelig.. og det eneste du har lyst å tenke på er hvordan du skal lage ditt neste prosjekt. Noe jeg måtte lære meg tidlig var at alt tar tid.. spesielt de kjedelig tingene, og det er ofte disse som er viktige. En ting er helt klart; jeg hadde aldri kommet dit jeg er i dag om jeg ikke hadde begynt med masse skrivefeil.

En god idee er å lese bøker om kreativ skriving, og "kopiere" godt skrevet innhold med dine egne ord. Skriv om tekster og lek deg med språket. Og lær deg det viktigste godt som spørreordene, og/å og enklere grammatiske regler. Ofte når jeg lurer på om et ord er feil søker jeg det opp i google, og da får man fort vite om det er riktig eller feil.
 
Topp