Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på blog (splog?)

pleb

Medlem
Hehe, takk.

Men mente mer slike "submit my blog"-sider. Det er vel det som skaper trafikk etter hva jeg har skjønt. Fant et par, men de fleste har en irriterende "registrer-før-submitter"-politikk. Som sagt er bloggen et prøveprosjekt, men er det noe fremtid i å ha mange slike blogger? Eller lager jeg dem forgjeves?
 
Begynte å titte på siden og skjønte selvsagt fort at du har en eller annen greie for Ayia Napa. Om du selger turer dit eller hva det egentlig er du driver med aner jeg ikke, men det får være din sak.

Jeg leste litt nedover og kom så til dette innlegget (min utheving):
In my first post I wrote about Ayia Napa, Cyprus. Here is a guide (with point-system) over the different boat trips you can take part of on your holiday:

[...]

2. Fantasy Boat Party (Great Britain)
Have you ever heard these stories about teenagers on Ayia Napa playing sex games, gettin drunk and raped on a boat trip?
Fantasy Boat Party it is. If you go to Ayia Napa for wild partying, this is the place. The boat trip sellers are at every point aware of that there are one girl to one guy at every "cruise",which really tells everything about what's it all about. The absolutely most wild Ayia Napa boat trip you can ever imagine!

Du omtaler Ayia Napa som verdens beste partysted. Gjentatte ganger. I hvert eneste innlegg i bloggen bortsett fra ett, faktisk. Alt du skriver om er hvor fantastisk Ayia Napa er. Og så nevner du at en av de tingene man kan oppleve der er båtturer der man kan drikke seg full og bli voldtatt?

Ok, du sier aldri at det er en av de beste båtturene på Ayia Napa. Du sier bare at det er en båttur det er mulig å ta i Ayia Napa. Men du omtaler likevel båtturen svært varmt og positivt, definitivt stedet man skal dra om man vil ha vill festing, og slike ting.

Sorry, men når du promoterer voldtekt som noe innmari positivt, lukker jeg nettleservinduet lenge før jeg så mye som rekker å tenke på annonsene du vil at jeg skal klikke på.
 
Sist redigert:

pleb

Medlem
Huff, det var pinlig. Fått meg en lærepenge på det å lese igjennom tekstene før jeg publiserer dem. At ordet "raped" skulle vært byttet ut med noe liknende "bli tatt i håndjern" er faktum, men ja.. tragisk å ha sånt skrevet på det som skal være en seriøs blogg. "Handcoughed to a partner of the oppicite sex" eller noe skulle det stå.

Beklager igjen.
 

pleb

Medlem
Beklager dobbeltposting, men føler at jeg må gi litt tilbakemelding til dere som i utgangspunktet ga meg god kritikk.

Nå har jeg skrevet masse artikler, og mange av dem har jeg brukt Twingly for å knytte dem opp mot VGs reisereportasjer. Jeg har også klart å komme som nr 2 på søkeordet "Party places" og som nr 5 (?) på "World's best party places"! Da har jeg i hvert fall gjort noe riktig.

Når det kommer til besøkende, så er det rundt 100 besøkende hver dag i følge adsense-siden min. Kanskje jeg skal registrere meg hos tradedoubler og utnytte at jeg har ranket høyt på Google? Kanskje jeg kan få no alternativ reklame utover adsense?;)
 
Topp