Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på blogg/nettside

glitter

New Member
Jeg har drevet med en blogg/nettside et års tid nå, men sliter litt med å finne et skikkelig "konsept". Det startet med at jeg skrev om nettsamfunn/spillsamfunn, og har videreutviklet seg til en nettside hvor jeg skriver om alt mulig.

Jeg har tenkt at artiklene kunne fungere som tidsfordriv for 'gamere' og 'nerder' som trenger noe å gjøre mens de kjeder seg på nett... Men jeg vet ikke helt om det kan fungere i lengden. Jeg har nemlig lest at det kan være lurt å ha et konkret konsept hvis man ønsker at nettsiden skal gå bra.

Jeg hadde derfor håpet at dere kunne gi meg noen innspill og litt tilbakemelding på nettsiden min.

URL: glittergames | Glitter on games, news and life
 

glitter

New Member
I og med at siden er på norsk burde også alt være på norsk. Alt fra hvordan datoen skrives til "kommentar" i stedet for "comments" etc.

Jeg forsøker å løse dette, men det har vist seg å være vanskelig. Uansett - takk for tilbakemelding. Jeg skal jobbe videre med å få alt oversatt. :)
 

Ole Avranden

utvandret
Glem å utvikle et konsept. Konseptet på bloggen din er deg og dine tanker, utviklingen som har foregått har vært naturlig - for det er jo det du ønsker å skrive om.

Jeg liker i hvert fall sprangene i tematikk, og hvordan det gjør bloggen levende.
Husker faktisk at jeg var innom bloggen din for en god stund siden, da den var GlitterGAMES, og det var en langt kjedeligere blogg enn nå hvor den er GLITTERgames.

Jeg sier: Bare kjør på i samme stil, og la det være DIN blogg.
 

glitter

New Member
Åh, det var hyggelig å høre. Jeg synes jo naturligvis det er lettere å skrive om det som opptar meg på daglig basis, og det er jo ikke alltid spillrelatert. Så spørsmålet ble jo etterhvert om jeg skulle oppdaterer hyppig og skrive mer om GLITTER enn games, eller om jeg skulle la være å oppdatere så ofte for å holde meg til GAMES delen.



Takk for tilbakemelding. :)
 

glitter

New Member
Det var godt å høre. Er jo ofte litt vanskelig å finne balansegangen der. Så lenge det er interessant hva slags surr jeg driver med og interesserer meg for ellers, så er jeg jo mer enn glad for å kunne skrive om det :)
 
Topp