Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på blogg

let100

Medlem
Her har det skjedd ting, gitt. Gratulerer med ny blogg som følger overraskende mange av tipsene du har fått her inne.

Noen kommentarer til den nye bloggen: Du har fortsatt litt designissues -- du kan ikke ha svart linktekst på svart bakgrunn, den svarte boksen trenger padding, og det er meningsløst å ha fem ganger "No image" på forsiden: Har du ikke bilder på 90 % av sakene, velg et design som ikke insisterer på å vise bilder på forsida. Du trenger også å oversette templaten din til norsk, nå er alle innleggene dine på norsk og all annen tekst på engelsk. Saken om sikkerhet som du siterer øverst på forsida er ikke klikkbar. Å dele inn i kategorier var et lurt trekk, men du burde forklare et sted at du faktisk har en nyhetskategori, ettersom forsiden gir inntrykk av at du bare skriver om fotball. Og domenenavnet har blitt fjorten tegn kortere, det er selvsagt strålende. Jeg vil si at du har en del igjen å gjøre, men dette er en forbedring.

Ooh, selvsagt, det jeg glemte å skrive i går: Du må lære deg å korrekturlese. Skrivefeil virker svært uprofesjonelt -- det er lov av og til, men det gir et inntrykk av at du ikke egentlig bryr deg om bloggen din. Skriv riktig første gang, eller korrekturles.

Det var egentlig ikke meningen at dere skulle se den enda. Jeg skulle fikse alt før jeg lanserte den på forumet, men men ;)

Jeg vil uansett takke for tilbakemeldingen.
 
Topp