Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på design

stianweb

Medlem
Det første jeg tenker er at: Dette var mørkt! Også leser jeg at dere skal levere førstehjelps kurs og lignende.

Også virker det som om det er førskt å veie opp meg flere sterke farger.
Det er veldig MYE som kjemper om min oppmerksomhet.
Hvit skrift har heller ikke høy lesbarhet.

Sorry for at det ble litt mye negativt.

Derimot hvordan oppsettet er tenkt liker jeg.

JEg vil gått for en lysere layout, prøvd å minske "header" noe.
De info bokser du har, ville jeg hatt mer like og heller funnet en annen måte å skille de på.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg ville etterlignet når det gjelder look & feel en offisiell statlig nettside som handler om helse/sikkerhet/whatnot.
Føler at de valgte fontene er for mye 'cowboy' - bokstavelig talt i dette tilfelle. For fargerikt også - bokstavelig talt igjen :p

Ellers er det en fordel å holde deg til ett emne. Forsiden handler om å få solgt inn til din kunde - så flytt biten at dere er på jakt etter samarbeidspartnere i Nord-Norge til en egen side.
 
Det første jeg tenker er at: Dette var mørkt! Også leser jeg at dere skal levere førstehjelps kurs og lignende.

Også virker det som om det er førskt å veie opp meg flere sterke farger.
Det er veldig MYE som kjemper om min oppmerksomhet.
Hvit skrift har heller ikke høy lesbarhet.

Sorry for at det ble litt mye negativt.

Derimot hvordan oppsettet er tenkt liker jeg.

JEg vil gått for en lysere layout, prøvd å minske "header" noe.
De info bokser du har, ville jeg hatt mer like og heller funnet en annen måte å skille de på.

Trenger ikke beklage at det er negativt, det er jo sånt som gjør oss bedre. Setter stor pris på tilbakemeldinger av denne typen, det er viktig for oss at kundene får en god opplevelse av websidene. Jeg var selv litt redd for at dette ble mye mørkt, og mye som skjer på en gang.

Takker til Pong også, gode innspill. Jeg har et design til som jeg ønsker å teste, dette er et avrundet, lyst, åpent, og ledig design.
Jeg har nok vært overivrig her. Jeg er veldig fornøyd selv, men har truffet en del berømte gruver her. Jeg takker for gode innspill så langt
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ønsker gjerne litt feedback, og tanker rundt designet til vårt firma.

Medic Consulting - Vi leverer trygghet

Hvorfor føler dere at denne oppgaven er en oppgave dere har ferdigheter gode nok til å løse? Jeg ser at dere jobber med siden as-we-speak, men med første øyekast ser man klart at dette ikke er noe dere behersker. Grafikken er horribel, med hakkete hjørner og "logoen" ser man klart at dere har laget selv ved bruk av en "kul" font (en font som passer godt for forsvaret - men for dere?)

Elementer flyter tilfeldig rundt over hele siden. I menyen ser man tydelig "skillene" mellom de ulike grafikkelementene.

Dette er dessverre rett og slett amatørmessig. Mitt råd, dersom dere vil fremstå med en viss profesjonell verdighet på nettet, er å finne et byrå eller en frilanser som kan ta denne jobben for dere. Ikke kast bort tid på å lage noe som ikke blir bra. For det der kommer ALDRI til å bli bra med mindre dere får hjelp.
 

hansson

Langveisfarende
Siden er for smal og for gammeldags i uttrykket. Søk-boksen kan med fordel fjernes, den er unødvendig. Ellers enig med Peterandrej. Eventuelt bør dere kjøre på med et proft og moderne theme til wordpress som gjør jobben lettere for dere. Det trenger ikke å koste mye å få en frilanser til å tilpasse et theme som i utgangspunktet er nesten fullkomment til deres bruk.
 

zapotek

Medlem
Enig med de to innringerne over. Ja det er billig å lage selv, men dere kommer ikke til å selge noe via nettsiden slik den ser ut nå og da blir billig dyrt likevel...
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hva med å legge logo over den hvite firkanten, som en header, fjerne grafikken som illustrerer et hjerteslag også legge "Førstehjelpskurs" og "Førstehjelpsmateriell" som menypunkt istedet for der de er nå?

Hvorfor har dere ikke valgt et .no-domene?

Og hvorfor har dere mulighet for å logge inn? Jeg finner ingen steder for jeg kan registrere meg for noe som helst...
 
Hva med å legge logo over den hvite firkanten, som en header, fjerne grafikken som illustrerer et hjerteslag også legge "Førstehjelpskurs" og "Førstehjelpsmateriell" som menypunkt istedet for der de er nå?
Grunnen til at jeg vil at det skal stå førstehjelpskurs, og førstehjelpsmateriell i headern er fordi jeg ser for meg at det er kort og godt forklarende.

Hvorfor har dere ikke valgt et .no-domene?
Rett og slett fordi jeg gjorde ei blemme når det ble bestilt.

Og hvorfor har dere mulighet for å logge inn? Jeg finner ingen steder for jeg kan registrere meg for noe som helst...
Backend for instruktører, en del informasjonsflyt på baksiden. Skal spesifisere dette med "Instruktørsider" eller noe liknende.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Her kom det mye gode tilbakemeldinger. Og jeg ser at vi har en del å jobbe med.
Det er bra.

Skal vi se, jeg har gjort noen oppdateringer på siden.
Og tar gjerne en runde til i ringen med dere.

Medic Consulting - Vi leverer trygghet

Er jo bare logoen du har endret, resten er jo samme gamle siden mer eller mindre. Søk- og logginn-boksen bør fjernes.

Men her har du en ide: den "pulsgrafikken" bør du spille på. Hva med å gjøre noe spennende ut av akkurat dette elementet? Dvs gjøre det digert, som en header som ligger over siden nedover. (dårlig forklart, I know.) Et slikt element ville gitt siden karakter, og jeg synes du bør gå tilbake til tegnebrettet og lekt deg med akkurat denne pulsgreia.
 

looper

Medlem
Syntes siden var helt ok, men hvorfor så traus?Kanskje bruke illustrasjons bilder i fra tidligere kurs?
Det med domene ordner du uten særlig store problemer.

Gjorde en liten sjekk her...
https://www.domeneshop.no/?session=7295625d2be062f3 eller du kan legge inn en bindestrek. Enkelte kan bli litt skremt av at det ikke er .no så det anbefales å registrere. Om ikke for å hindre at evt. andre tar navnet i "ond" tro.

Lykke til!
 
Syntes siden var helt ok, men hvorfor så traus?Kanskje bruke illustrasjons bilder i fra tidligere kurs?
Det med domene ordner du uten særlig store problemer.

Gjorde en liten sjekk her...
https://www.domeneshop.no/?session=7295625d2be062f3 eller du kan legge inn en bindestrek. Enkelte kan bli litt skremt av at det ikke er .no så det anbefales å registrere. Om ikke for å hindre at evt. andre tar navnet i "ond" tro.

Lykke til!

Domenet er bestilt, og faxet NÅ. Så da bør det gå i orden =)

Illustrasjonsbilder fra tidligere kurs er på vei. Har i disse dager sendt ut melding til samtlige kunder om å få tillatelse til å bruke bilder fra kurs.
Så det tror jeg blir bra.

peterandrej skrev:
Er jo bare logoen du har endret, resten er jo samme gamle siden mer eller mindre. Søk- og logginn-boksen bør fjernes.

Men her har du en ide: den "pulsgrafikken" bør du spille på. Hva med å gjøre noe spennende ut av akkurat dette elementet? Dvs gjøre det digert, som en header som ligger over siden nedover. (dårlig forklart, I know.) Et slikt element ville gitt siden karakter, og jeg synes du bør gå tilbake til tegnebrettet og lekt deg med akkurat denne pulsgreia.
Det er vel litt andre farger, litt annen tekst, og litt anderledes utseende vil jeg tro. Ganske forskjellig fra det forgje?

Ideen din rundt pulsgrafikken likte jeg, selv har jeg altfor lite kunnskap(det behøver jeg vel kanskje ikke si heller.. :p men jeg gjorde det alikevel.) så det må jeg få noen til å se litt på. Takker for godt innspill
 
Topp