Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på design

comichael

Medlem
Synes det er veldig bra. Kul logo, fine fonter og bra fargevalg. Sjekk imidlertid problemer med teksten under hovedmenypunktene i Firefox og Chrome.
 

Kristine B

Medlem
Takk:)
Ja, har sett at det er sånn i FF og Chrome, men kan ikke skjønne hva det kommer av. Har ingen linjeskift der. Har googlet litt, men ikke funnet noe foreløpig...noen som kan ha snøring?
 

Kristine B

Medlem
@hyperion: Takk for tipset. Hadde ikke testet det enda, jeg. Har fiset det opp nå.
@Svendsen: Jeg fikk løst problemet med å putte teksten under menypunktene i divs istedet for spans :) Firefox bet ikke på line-height.

Andre nettleserproblemer? Eller andre kommentarer? :)
 

Kristine B

Medlem
Takk, Marita :)
Hmm..du har kanskje et poeng ang menyoverskriftene. Skal se litt på det, jeg. Ser for meg at det blir litt kjedelig med vanlig "rett opp og ned"-bokstaver.

Og erhm, i innlegget over har jeg selvfølgelig ikke fiset det opp :D finner ingen editknapp her.
 

Marita

ordleker
Fiset det opp? (Sorry, jeg måtte ;) ) Du kan forresten endre på innlegg her inne en liten stund etter at du har lagt det inn.

Du kan jo evt. velge en annen font om du synes det blir for kjedelig :) Hva skal sida brukes til? Hjelpeside for bloggere? :)
 

Kristine B

Medlem
@Marita: Er litt sånn "får se hva det blir til" mtp hva den skal brukes til, først og fremst en sandkasse for meg hvor jeg kan skrive både for å lære og lære andre. Triks jeg kommer over, inspirasjon, ressurser osv.

@Anders: Takk, må fikses.
 

selbekk

Medlem
Flott side Kristine B!

Noen kommentarer som kan gjøre den enda bedre:
- Jeg liker de kursive linkene dine i navigasjonen, men gjør det slik at hele blokken (inkludert den lille forklaringen under) blir klikkbar
- For gjenkjennelseseffekt, kanskje du kan lage en lik "meld på" knapp som søkevinduet ditt sin submit knapp, med en runding og et +-tegn eller et √-tegn eller noe i den dur inni
- Hvorfor står det NAVIGATION nederst? (om du skal gjøre noe videre med den, husk å skriv den på norsk!)
- Når man trykker på "les mer", og får opp en hel artikkel er det (i alle fall i nyeste Firefox på mac) ingen padding nederst overhodet. Et lite irritasjonsmoment)
- Title-tagsene dine i navigasjonen kunne vært bedre. La dem f.eks. være det forklaringen din under er
- Siden din hadde vært PERFEKT for en såkalt megafooter (som f.eks. på nettuts.com (Nettuts+ | Web development tutorials, from beginner to advanced.), bare ikke så stor kanskje)

En ting jeg også kanskje kan nevne, er at det ikke er veldig opplagt hva siden handler om (skjønner at den ikke har innhold enda, og at det kanskje kan være en medvirkende faktor). Hva med en tagline ett eller annet sted?

Kanskje tilogmed en tagcloud hadde gjort seg på høyresiden, under kategorier?

Veldig bra designmessig, fargemessig og generelt. Jeg skjønner at du bruker et CMS-system, men det gjør koden på siden din noe rotete. Har du tenkt på noe i forhold til tilgjengelighet og universell utforming osv?

Lykke til :)
 
Topp