Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på facebook-konkurranse?

Tony J

Alle skal få
Jeg tror ikke det er lov i henhold til Facebook sine retningslinjer og bruke basisfunksjoner som "Liker, del, kommenter" som mekanisme for å øke en vinnersjanse (men ikke 100% sikker). Og dette er uavhengig om konkurransen er i en tredjepartsapplikasjon. Du kan imidlertid si at "Vi har 3 premier. Premie 1 slippes ved 100 deltagere. Premie 2 slippes ved 200 deltagere. Premie 3 slippes ved 300 deltagere (legg merke til formuleringen "deltagere" istedenfor "liker"). Del denne konkurransen dersom du ønsker å framskynde premiedatoen eller om du har en venn som du ønsker skulle vinne xx." Nysgjerrig på en ting: Hvordan har du klart å få applikasjonen til å telle antall delinger som er gjort i forbindelse med konkurransen?
 

Grooo

Medlem
Hvorfor står det rosa stjerne ved der man skal skrive inn mailadressen?
Og etter at jeg har sendt min info kommer det opp
_navnet mitt_ Ta en titt på Norges største utvalg av veggdekor :) in Vinn premier!

Noe surr på slutten av teksten der?


Tony J, - det er ikke noe krav om å dele her.
Ellers er det du sier helt rett!
 

Tony J

Alle skal få
Setningen "Del denne konkurransen dersom du ønsker å framskynde premiedatoen eller om du har en venn som du ønsker skulle vinne xx." var et eksempel på tekst som kunne stå i konkurransen for å øke rekkevidden
 

n0stra

Medlem
Jeg tror ikke det er lov i henhold til Facebook sine retningslinjer og bruke basisfunksjoner som "Liker, del, kommenter" som mekanisme for å øke en vinnersjanse (men ikke 100% sikker). Og dette er uavhengig om konkurransen er i en tredjepartsapplikasjon. Du kan imidlertid si at "Vi har 3 premier. Premie 1 slippes ved 100 deltagere. Premie 2 slippes ved 200 deltagere. Premie 3 slippes ved 300 deltagere (legg merke til formuleringen "deltagere" istedenfor "liker"). Del denne konkurransen dersom du ønsker å framskynde premiedatoen eller om du har en venn som du ønsker skulle vinne xx." Nysgjerrig på en ting: Hvordan har du klart å få applikasjonen til å telle antall delinger som er gjort i forbindelse med konkurransen?

Dette er hentet fra leverandøren som produserer konkurransene til noen av verdens største firma og har ifølg seg selv enormt fokus på dette - så jeg mener at det isåfall er litt småsnodig. Så lenge man gjør noe på en ekstern server er det mye som er lov.

Som eksempelvis å gi bonuspoeng og rabatter til personer som liker en side (1 poeng for hver gang du liker et produkt via facebook connect for eksempel). Noe som ikke er lov om du kjører det via facebooksiden til bedriften.

Ellers er jeg enig i at typen opplegg hvor man først innfører premier basert på antall deltagere er feil ifølge det jeg har lest.

Løsningen kjøres via ekstern database. Via shortstack.
 
Sist redigert:
Topp