Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på faktasidene mine

JoachimO

Medlem
Bare litt usikker på om blokken øverst med slideshow, karakterer, logoer for kjøp osv blir litt....mye.
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg liker det jeg ser.

Enig i at det skjer litt mye i den blokka, men det er da også mye som skal presenteres. Det kan jo også være lurt å "tvinge" leserne til å kikke litt ekstra nøye på den blokka (mtp salg)
 

hvaer

Medlem
For meg som er på treg linje, så gadd jeg ikke å vente lenger etter 30 sekunder med loading på galleriet. Virker som bildet blir nedskalert i browser?
 

Dag Frogner

Supermedlem
For å begynne på toppen, så syntes jeg at annonsen mellom header og artikkel er uheldig plassert. Jeg tror det hadde blitt mye penere å hatt den helt øverst slik at header og artikkel hadde vært mer "sammensveiset".

Jeg syntes du presenterer tallene i sidebaren på høyre side på en pen og oversiktlig måte, men jeg syntes ikke at "kjøp med/uten abo" er like bra og spesielt ikke den fæle grønnfargen. :D

Syntes også at det er litt merkelig at det står en oppsummering før selve artikkelen begynner.

Og selvom det ikke har noe med akkurat dette spørsmålet å gjøre, så blir det litt uinteressant å se annonser for Lidl som reklamerer for fersk fisk og fiskepålæg. ;)

Det har sikkert sammenheng med at jeg sitter på jobb hvor serverene er i Danmark, men om annonsene er like lite relevante for norske brukere, kan det hende du har en liten jobb å gjøre her.
 

hansson

Langveisfarende
Enig med Dag, annonsen er uheldig plassert. Den gjør toppen ustabil. Det er mye lyst og pent på resten av siden, headeren er mørk og tung, og litt utdatert kanskje. Egenannonsen er så mørk at den er vanskelig å lese. Den tar også mye fokus. Formatet på hovedbanneret burde vært like bredt som siden. Det lille banneret burde vært høyrejustert. Den svarte menyen er ganske stilig og kommer til sin rett slik:

Skjermbilde 2013-03-18 kl. 22.47.37.png

og helst slik:

Skjermbilde 2013-03-18 kl. 22.52.23.png

Dette krever en mørkere logo.
 

JoachimO

Medlem
Det store banneret er bare en test jeg kjører på om disse surveykampanjene til EuroAds er noe å satse på. Ang Lidl-ads er vel dette adsenseannonsene tenker jeg? (Liten boks i content evt litt større boks i sidebar). Er mulig det bør gjøreslitt jobb i adsense med å målrette bedre ja.

Tenker og jeg skal endre navn på "oppsummert", denne er sånn siden kjøp med/uten abo feltene egentlig var pros/cons.

Angående sidetoppen, skal ta tilbakemeldingene til etteretning. Å begynne å endre på denne er nok ikke riktig førsteprioritet enda dog.
 

JoachimO

Medlem
Da har jeg gjort litt endringer.

Det store banneret er fjernet igjen, header er gjort litt lettere, og farget på kjøp med/uten abo teksten er litt mørkere. Får ikke endret logo før jeg kommer hjem til min kjære photoshop i ettermiddag.
 

JoachimO

Medlem
Da er logo også gjort litt mørkere for å stå bedre til den lyse bakgrunnen. Begynner å bli rimelig fornøyd selv nå, må bare se litt på presentasjonen på forsiden, kanskje bryte opp litt med noen større bilder innimellom.
 

hansson

Langveisfarende
Ser nå at stripa under menyen har en funksjon, det skjønte jeg ikke i går da jeg bare fjerna den i forslaget mitt. Dette ser uansett renere og bedre ut. Noe jeg ikke la merke til i går er at logoen er såpass liten at det nesten ser ut som en feil på en liten skjerm med høy oppløsning (retina på macbook f.eks.). Sitter du og lager dette på en diger skjerm? Hvis du har noe å gå på, blås opp logoen til 140-150% så blir det bra. Jeg ville laget enda litt mørkere skrift også, blir tydeligere.
 
Topp