Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TIlbakemelding på forum - alopeci.info

Jens1986

Medlem
Hei,

Jeg driver et forum for oss som lider av hårtap.

Alopeci.info

Ønsker tilbakemelding på fargevalg generelt og på tekst og lenker spesielt, samt font-valg.

Ønsker også tilbakemelding på om dere synes hjem-siden er for rotete. Bør jeg fjerne slideren (den med de store bildene)?

Alle andre tilbakemeldinger er også velkomne :)

Takk.
 
Sist redigert:

JoachimO

Medlem
Beklager om dette er litt direkte, men å kreve registrering/innlogging for å se bilder der intet mindre en ren idioti.
 

Jens1986

Medlem
Beklager om dette er litt direkte, men å kreve registrering/innlogging for å se bilder der intet mindre en ren idioti.

Takk for tilbakemeldingen. Det er standarden på de fleste forumene for hårtap, og jeg tenkte det var greiest sånn mtp. at dette er litt tabubelagt for enkelte, og at det at det kun registrerte medlemmer får sett bildene i full oppløsning kanskje gjør at listen for å legge ut bilder er litt lavere.
 

cruzader

Medlem
Synest siden lastet veldig treigt (kan nok være linjen her for øyeblikket) men siden så stilren ut.
Eneste jeg har bemerke er at et par steder (se f.eks vedlegg) har du for lite kontrast mellom bakgrunn og teksten, skal ikke mye lys på skjermen eller nedsatt syn til for at man sliter med lese det.

Beklager om dette er litt direkte, men å kreve registrering/innlogging for å se bilder der intet mindre en ren idioti.
Hater også dette intenst, er jeg gjerne på mobilen hvor jeg typisk bare leser så ikke innlogget eller en utrygg/delt pc hvor jeg ikke vil bruke min login så er det bare irriterende.
Personlig om jeg googler noe så kommer på et forum hvor bildene er en del av guiden/poenget etc og det er "skjult" bak registrering så er det "tilbake" knappen pronto så setter ikke jeg min fot på den siden igjen.
 

Vedlegg

  • kontrast.jpg
    kontrast.jpg
    76,3 KB · Sett: 10
Sist redigert:

Jens1986

Medlem
Synest siden lastet veldig treigt (kan nok være linjen her for øyeblikket) men siden så stilren ut.
Eneste jeg har bemerke er at et par steder (se f.eks vedlegg) har du for lite kontrast mellom bakgrunn og teksten, skal ikke mye lys på skjermen eller nedsatt syn til for at man sliter med lese det.


Hater også dette intenst, er jeg gjerne på mobilen hvor jeg typisk bare leser så ikke innlogget eller en utrygg/delt pc hvor jeg ikke vil bruke min login så er det bare irriterende.
Personlig om jeg googler noe så kommer på et forum hvor bildene er en del av guiden/poenget etc og det er "skjult" bak registrering så er det "tilbake" knappen pronto så setter ikke jeg min fot på den siden igjen.


Takk for tilbakemelding. Skal revurdere det med innlogging.

Ang tekstfarge så var det det jeg fryktet. Det ser veldig bra ut på telefonen og paden, men på PC'en min skal det ikke mye tilting på skjermen til før teksten blir for lys.
 
Topp