Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Humoristen.no

Jeg synes siden ser veldig kjedelig ut, bare en farge og så smal. Den gjør lite ut av seg

Kan si meg enig i det. Vurderer å få redesignet hele siden av noen andre enn meg selv. Grunnen til at den er såpass smal er at den for flere år siden ble designet for en oppløsning på 800*600. Vi kan vel alle si at det nå er en lav oppløsning. Det er definitivt en god grunn til redesign.

Evoslin
 
Redesign

Etter å ha fått redesignet Humoristen.no en og brukt den en stund , så er jeg interessert i å få en tilbakemelding på eventuelle justeringer som bør gjøres. Er det lett å finne fram? Bugs? Skriveleifer? Eller andre ting du ser.
 

Ole Avranden

utvandret
Siden ser helt grei ut, men designet oser ikke "humorside"...
Kanskje du kan legge inn noen elementer som fremhever at det humor nettstedet handler om?
 

picxx

Well-Known Member
Selv om det sikkert tar deg 2 min ekstra å gjøre det, forsøk å få satt inn et illustrasjonsbilde på hvert innlegg. Ser så mye morsommere ut det :D
 
Selv om det sikkert tar deg 2 min ekstra å gjøre det, forsøk å få satt inn et illustrasjonsbilde på hvert innlegg. Ser så mye morsommere ut det :D

Tenker du da typisk et svensk flagg på svenskevitsene, datamaskin på datavitsene. Blondine på blondinevitsene?

Slike illustrasjoner med humoristisk preg, tror jeg kunne blitt bra. Takk for tipset:D

Dessverre er budsjettet magert og kunnskapene på samme nivå når det gjelder å få freshet den litt opp. Tror picxx sitt forslag vil gjøre den litt freshere.
 
Topp