Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på iPhone app

Hei,
jeg har utviklet en enkel iPhone app til FinnEnFrilanser - Fremsiden.

Appen finner du her: Link til app store.

Det er en veldig enkel app, nå kan man bare se gjennom frilansere, prosjekter, bud og oppdragsgivere. Jeg vil gjerne ha litt tilbakemeldinger på hva som kan forbedres på denne, og om det er noe den mangler.
Den mangler i hovedsak mye, f.eks muligheten til å logge deg inn til din side, gi bud, publisere prosjekter og lignende. Men dette er ting jeg har tenkt å implementere i en eventuell fullversjon av appen.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg kan ikke helt se behovet med en app til denne tjenesten. Det er minimalt med aktivitet på den opprinnelige nettsiden og derfor syntes jeg en app blir unødvendig. Hadde det vært så mye aktivitet på nettsiden din at man gjerne vil sjekke status på en del oppdrag man har lagt inn bud på, kan det være greit å ha en app, slik at man kan gjøre dette fra telefonen. Pr i dag syntes jeg vel heller du burde brukt pengene du la i denne appen til markedsføring av nettsiden.

Og når det blir aktuelt med en app, burde den ihvertfall ha all funksjonalitet i seg. Slik at man kan logge inn, gi/endre bud, legge ut prosjekter osv osv...

(Det er heller ingen av linken på kalebo.no som fungerer)
 
Sist redigert:
Hei, og takk for tilbakemeldingen.
Du sier kanskje noe der, men jeg føler værtfall at det var på sin plass å kanskje publisere denne enkle versjonen av appen.
En mer avansert utgave vil komme senere en gang, men det tar en stund å utvikle.

Angående markedsføring av nettstedet så er det forskjellige ting som er under planlegging, og de kronene jeg brukte på denne appen vil ikke ødelegge markedsføringsbudsjettet ;)

Btw, linkene på Kalebo er nå fikset :)
 
Topp