Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på MeWant.no

fiksedesign

Member
Det var en fin side. Konseptet i seg selv er jo ikke noe nytt, men det ser godt gjennomført ut bortsett fra et par småting.

På denne siden ligger det fortsatt litt dummytekst: http://mewant.no/earn-points.html ("Sed ut perspiciatis unde")

Også ser jeg at kategoriene ikke er oversatt, og står på dansk uavhenging av språket man velger.

Til slutt kan det vel også være en idé å legge til en side med informasjon om personvern/cookies? Better safe than sorry :)
 

fiksedesign

Member
God tanke.

Det jeg tenker er at brukere ikke kommer av seg selv, og når de først har funnet veien inn på siden burde de bli møtt av noe som vekker interesse med en gang. Og du har jo satt store merkevarer som lego, ps4 og clinique i banneret - men de er ikke klikkbare. Det kunne kanskje vært en fordel?

For øvrig bærer vareutvalget preg av å være litt bedre enn det "rælet" som stort sett tilbys på slike sider. Det er grenser for hvor mange førstehjelpssett fra kina og billige koppehåndklær folk trenger/har lyst på, så det er bra! Fokus på produkter folk kunne tenke seg å kjøpe i utgangspunktet...
 

NordicIQ

Medlem
Det var en fin side. Konseptet i seg selv er jo ikke noe nytt, men det ser godt gjennomført ut bortsett fra et par småting.

På denne siden ligger det fortsatt litt dummytekst: http://mewant.no/earn-points.html ("Sed ut perspiciatis unde")

Også ser jeg at kategoriene ikke er oversatt, og står på dansk uavhenging av språket man velger.

Til slutt kan det vel også være en idé å legge til en side med informasjon om personvern/cookies? Better safe than sorry :)


Så er de tingene fikset - Bortsett fra personvern/cookies - Fikser det i morgen :)
 

erlsae

Medlem
Ser greit ut - men har du fastsatt noen målgruppe her? Godt mulig jeg er pesimist, men jeg tror ikke denne tjenesten er noe for mannen i gata. Men hvem vet.

"hover-teksten" på fremsiden burde du omskrive:
Som medlem i MeWant.no, har du mulighet for å opptjene poeng ved et stort utvalg av nettbutikker, samt en del andre funksjoner vi har utviklet.
 

NordicIQ

Medlem
Ser greit ut - men har du fastsatt noen målgruppe her? Godt mulig jeg er pesimist, men jeg tror ikke denne tjenesten er noe for mannen i gata. Men hvem vet.

"hover-teksten" på fremsiden burde du omskrive:

Du har rett - Den teksten er ikke optimal, jeg bruker utrolig mye tid på å skrive tekster når jeg skriver på norsk, kanskje jeg burde skrive dem på dansk og så få dem oversatt :)

Om der er interesse for denne type sider - pointshop (Som jo er stengt av andre grunder) hadde 468.000 brukere i Norge - Så tenker at interessen er der... :)


Likte siden, men kanskje du burde få frem litt tydeligere hva jeg som bruker skal gjøre på siden. Måtte lete litt for å finne ut at jeg må besvare spørreundersøkelser o.l

Har faktisk tenkt på det - Må se om jeg kan komme frem til en metode for at det skal bli mer tydeligt. :)
 

erlsae

Medlem
Da ville jeg nok heller skrevet noa ala:

"Tjen poeng - bruk de gratis på et stort utvalg av produkter" - innen......skjønnhet, klær, kosthold etc.
 
Topp