Tilbakemelding på min første WP side.

TT D

New Member
God dag folkens :)

Begynte så smått å pusle med html, asp og css for ett års tid siden og har etterhvert beveget meg inn på WP. Har nå laget ett par sider med WP men dette er mitt første oppdrag som jeg har laget med WP.

Så nå lurer jeg på om hva dere her inne synes om siden(e) ;)

Lord Nelson - Haugesund
 

MobyDick

New Member
synes den var ganske fin. nå vet jeg ikke hva slags type sted lord nelson er, så fargevalg osv blir litt vanskelig å kommentere på. den "klossen" som snurrer midt på siden var fin, men ville tatt bort "loading image" som kommer i starten hvis det er mulig. synes heller ikke skiltet med "drunken people passing" var spesielt passende, fargen kræsjer og teksten er ganske harry. Lorden news var stilig.

til sist, for guds skyld endre Karaoke Baren til Karaokebaren, Kontakt Oss til Kontakt oss, osv :) stå på!
 

TT D

New Member
den "klossen" som snurrer midt på siden var fin, men ville tatt bort "loading image" som kommer i starten hvis det er mulig.
Ikke helt sikker på om det går, men skal nå få sjekket det. Liker den ikke selv ;)

synes heller ikke skiltet med "drunken people passing" var spesielt passende, fargen kræsjer og teksten er ganske harry.

Denne skal bli forandret, jobber med denne.

til sist, for guds skyld endre Karaoke Baren til Karaokebaren, Kontakt Oss til Kontakt oss, osv :) stå på!

Det er blitt gjort :)

synes den var ganske fin. nå vet jeg ikke hva slags type sted lord nelson er, så fargevalg osv blir litt vanskelig å kommentere på

Utestedet er en god blanding av god gammel brun pub og en funpub, her kan absolutt alt skje fra som du sikkert har skjønt, karaoke, striptease, små konserter til tema kvelder. Alders nivå spenner seg fra 20 til 70..

Takker for tilbake melding :)
 

MobyDick

New Member
var det jeg tenkte... sånn litt bule / brun pub / ikke veldig fancy sted var det jeg fikk inntrykk av fra hjemmesiden, og det er jo bra ;) så mye bedre ut nå som de småfeilene var rettet opp, generelt mye proffere uttrykk! personlig er jeg litt usikker på de "snakkeboblene" på forsiden, var kanskje litt intetsigende...? var ikke dårlig egentlig, men litt random kanskje. du kan evt endre til noe annet muligens, men blir jo litt øye som ser, smak og behag, og kanskje det de sier "passer" bedre i øynene på en haugalending enn en fra oslo...
 

NilsF

Medlem
Hvilke signaler ønsker puben å sende med skiltet som viser en person som kryper med en flaske i hånden, med underteksten: "Drunken people crossing"? Kanskje noe slikt:

"På Lord Nelson er det helt ok at folk drikker seg fra sans og samling og slike gjester vil vi gjerne ha"?

Dersom dette også avspeiler seg i pubens policy for skjenking av gjester, og med tanke på norsk skjenkepolitikk, så går det nok ikke lang tid før puben mister skjenkebevilgningen hvis gjestene skjenkes så fulle at de ikke er i stand til å stå oppreist.

Det som kan være et morsomt bilde på en privat blogg, hører ikke nødvendigvis hjemme på en bedriftsside, særlig ikke når bildet så tydelig tilkjennegir aksept for handlinger som åpenbart er i strid med det regleverket bedriften må forholde seg til.
 

TT D

New Member
Er litt usikker selv på de 'snakke boblene' men ... Jeg fikk sendt over endel bilder som burde/må/helst skulle være med, noe var fra den gamle nettside etc. (En kan se hva jeg mener i bildegalleriet, bildene er av dårlig kvalitet, men nye er på vei :) )

Skiltet 'Drunken people crossing' ser jeg og humoren med men som sagt her, det passer/sømmer seg ikke å ha på en nettside for ett utested, så det er blitt fjernet slik tanken min var.

Takker for tilbakemeldingene :) (en kan av og til se seg blind når en holder på)
 
Topp