Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk - men belønning

spikre

peterhamre.no
Tilbakemelding på nettbutikk - med belønning

Heihei,

Er i startfasen av en ny nettbutikk; k o n t o r i a . n o (driver med kontorrekvisita, emballasje osv)
Ønsker tilbakemeldinger på den tekniske løsningen, struktur/design osv.
Som en bonus får alle tipsere en belønning, 5-10% rabattkode, for tips jeg benytter meg av.

Takk for tilbakemeldinger.
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
Generelt ser det enkelt, rent og pent ut, men jeg tror jeg ville ha brukt en litt renere font på logoen. Det er litt grumsete kanter og noe grungeaktige greier spesielt synlig på K og N? Syns bare ikke det passer til en kontormateriell-sjappe

forøvrig - på "rask levering"-sliden på forsiden havner utropstegnet på en egen linje, mulig det bare kommer av litt forskjell fra nettleser til nettleser, men det er så lite at det burde gå greit å lure den opp :)
 

muffins

Medlem
Ikke dum den butikken der! Noen forslag til forbedring:

Hva med å gjøre designet responsivt? Nå vet jeg ikke hvordan statistikken er for denne butikken, men på generelt grunnlag vil man tape mange potensielle kunder ved kun å ha støtte for oppløsninger fra 1280px (bredde) og oppover. For ikke å snakke om at det teller negativt SEO-messig.

På mobil (iPhone) er siden zoomet såpass mye inn at det blir utrolig tungvint å navigere seg rundt.

På kategorier uten "Utvalgte produkter" blir det ganske tomt. Hvorfor ikke vise diverse produkter fra underkategoriene der det ikke er valgt ut utvalgte produkter? Eventuelt fronte med utvalgte produkter på alle kategorier?

Noen bilder blir skalert mye, og det ser ikke spesielt bra ut. F.eks Bokbind ANGRY BIRD 70X200cm, Kontoria.no

Ville gjort noe med knappene "Detaljer" + "Legg i handlekurv" på kategori-siden. Border radius på knappene blir feil, og det blir også noe tull med :hover background + color på knappene (Safari + Chrome).
 
Topp