Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk

hansson

Langveisfarende
Veldig gjennomført stilig og ryddig/enkelt. Kanskje litt mange ulike farger i øvre halvdel når fargen i et av slider-bildene kræsjer med de tre statiske boksene under. Kunne kanskje holdt deg til 3 hovedfarger totalt.

Jeg er fan av grønne knapper og lurte på hvorfor kjøp-knappene er blå når order status-knappen er grønn. Ville kanskje også slengt på en ekstra lenke til Contact i menyen i tilfelle noen overser flippen ute til venstre. Ellers litt pirk på en setning i FAQ: As soon as it is packed and ready. It will usually arrive 3-6 working days after we have received your order via Royal Mail.

Her høres det ut som om dere mottar bestillingene via Royal Mail :D

Er dette en ferdig mal fra Shopify eller har du designet selv?
 

Auzom

New Member
Veldig gjennomført stilig og ryddig/enkelt. Kanskje litt mange ulike farger i øvre halvdel når fargen i et av slider-bildene kræsjer med de tre statiske boksene under. Kunne kanskje holdt deg til 3 hovedfarger totalt.

Jeg er fan av grønne knapper og lurte på hvorfor kjøp-knappene er blå når order status-knappen er grønn. Ville kanskje også slengt på en ekstra lenke til Contact i menyen i tilfelle noen overser flippen ute til venstre. Ellers litt pirk på en setning i FAQ: As soon as it is packed and ready. It will usually arrive 3-6 working days after we have received your order via Royal Mail.

Her høres det ut som om dere mottar bestillingene via Royal Mail :D

Er dette en ferdig mal fra Shopify eller har du designet selv?

Takk for det^^ Skal tenke på fargene, ville variere litt slik at det ikke ble altfor klinisk rent : P

Sånn ser Order-Status knappen ut nå, kan gå litt fort i svingene noen ganger og så tenker jeg ikke mer over det.

Ordna på FAQ'en nå, grei liten skriveleif å få ordna på det. Og har jobbet utifra en ferdig template fra shopify, veldig fornøyd med shopify siden jeg bare kan litt html og css. Så alt av bilder, farger og innhold er det jeg har ordna på : )
 
Topp