Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk

trulte

Medlem
Grei side, litt dårlig design og utvalget skulle helst vært større.
=)
Logoen burde nok vært på venstre side, der firmalogo på nettbutikker som regel er.
 
Grei side, litt dårlig design og utvalget skulle helst vært større.
=)
Logoen burde nok vært på venstre side, der firmalogo på nettbutikker som regel er.

Flere produkter har ankommet lageret, og blir lagt ut snart :)
Er enig vedr. plassering av logo, men samtidig er det greit å skille seg litt ut.
 

xdex

Medlem
Kjedelig, tomt and looks like 2002!

1) Hvorfor er logo-en til høyre? Du sier du vil skille deg ut. Skille deg ut med å ha en haug av hvit bakgrunn (tomrom) og plutselig en logo? Vi leser da fra venstre->høyre.

2) Rart oppsett, noen streker som skiller boksene bare, virker litt "fattig"

3) Går du inn på sider med kun tekst (infosider) ser man hvor hvitt det er, er ikke noe hovedfokus eller mellomfokus, alt står bare malplassert rett opp-ned uten mening (det er mitt syn på det hele) normalt ville man sett store flotte bilder av bestselgere, og gode tilbud på forsiden.. hvor er alt dette? alt ser gjemt ut.
 

spikre

peterhamre.no
Legg inn en grå gradient bakgrunn. Sett inn en header med logo som dekker hele toppen. Forøvrig er produktbildene meget pene, er i flere klasser over designet på siden.
- På kategorisiden står prisen "inkl mva". Luer er stort sett alltid rettet mot privatmarkedet, det er derfor en selvfølge at prisen er inkl mva. Det trenger du ikke oppgi her.
- Hvorfor skal det være link til handlevogn, kassa og en egen boks i menyen - når handlevognen er tom? At vogna er tom er uinteressant. At det er noe i den der i mot, er hyperintressant.
- Har du bra konventering på nyhetsbrev-skjemaet i margen? Omsetter du for noe særlig mer ved å ha innlogging i margen? Jeg tviler på begge deler. Fjern dette, og vis heller frem produkter og konkurransefordeler.
- Kategoriene står kun i toppen. Likevel har du gjemt de så godt at det ikke er en selvfølge at det er den menyen jeg skal bruke. Vis den bedre!
- Har du solgt mange gavekort? Hvorfor bruke plass i menyen til dette? Gavekort på nett selges det mer eller mindre ingenting av - i hvert fall ikke i små nettbutikker.
 
A

aabbcc

Guest
Spikre har mye smart her.

Ellers vil jeg si at jeg likte denne siden veldig godt. Enkelt, pent og ryddig. Jeg synes mange nettbutikker har alt for mye design. Logoen og domenet er veldig bra - lue.no tror jeg man husker. Hvis jeg skulle ønske meg noe, annet enn det Spikre sier, så er det at menyen kunne vært litt lettere å se - for eksempel så er det ingen mouse-over effekt på de punktene som ikke har underpunkter. Angående utvalg - bedre med få og gode produkter enn masse produkter av varierende kvalitet, så her ser det ut som du har gjort det bra.

abc
 
Hei!

Tusen takk for mange gode innspill! Er enig med dere, det er en jobb å gjøre.

Kommer til å prioritere en del av det Spikre sier, og dere andre.
1)Logen skal jeg endre litt på, og sette den til høyre
2)Gavekort skal bort
3)Bedre menyer
4)Bedre "bokser" i front
5)Vurdere å ta bort "handlekurv"

Holder det med kun PayPal og Klarna i starten?
Hvor mye bør man omsette for i mnd. før det lønner seg?

Noen andre innspill dere har?
 

Grooo

Medlem
Jeg fant ikke org.nr.

Kanskje ha noen flere bilder på fremsiden?
De fleste varer sendes i løpet av 0-5 dager.... Det hørtes lenge ut, man vil jo gjerne ha det med en gang! Har du varene hos deg?
 
Hei,

Org.nr står nederst på siden. :)
Alle varene er på lager, så det virker naturlig som du sier å endre dette til 1-2 virkedager.
Har nå endret til "matchende sett". Bedre det!

Nye og flere bilder på fremsiden kommer.

Noen flere innspill og synspunkter?
 

hansson

Langveisfarende
Synes den er behagelig å se på. Trenger ikke noe mer dilldall for min del. Hadde tålt 2 produktbilder til på fronten under de andre. Enig i at det er litt mange ting i venstremargen. Hadde logoen hatt en farge tror jeg det ville lyst opp litt.

Handlevogn som er fylt med noe må vise, ellers er det lett for at jeg avbryter hele handlerunden uten å komme i mål. Det er god plass oppe t.h. til en handlekurv-greie med info om hvor mange produkter man har, osv. Greier du å gjøre noe slikt med nettbutikk24?

Bestselger i venstremargen burde kanskje hete "Bestselgere" siden det er flere produkter i slideren der.
 
Synes den er behagelig å se på. Trenger ikke noe mer dilldall for min del. Hadde tålt 2 produktbilder til på fronten under de andre. Enig i at det er litt mange ting i venstremargen. Hadde logoen hatt en farge tror jeg det ville lyst opp litt.

Handlevogn som er fylt med noe må vise, ellers er det lett for at jeg avbryter hele handlerunden uten å komme i mål. Det er god plass oppe t.h. til en handlekurv-greie med info om hvor mange produkter man har, osv. Greier du å gjøre noe slikt med nettbutikk24?

Bestselger i venstremargen burde kanskje hete "Bestselgere" siden det er flere produkter i slideren der.

Hei,

Har gjort en del endringer basert på tilbakemeldinger.
Hva synes dere nå?
 

hansson

Langveisfarende
Eneste kommentaren nå er at det ville være bra om lenkene Handlevogn og Kasse oppe t.h. hadde en farge slik at de skiller seg ut og man greier å finne varene man har handlet. Når alt er svart kan man lett avskrive det som noe vanlig tekst man ikke gidder å lese, og langt mindre klikke på.
 
Topp