Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk

Steve Cash

Medlem
Den ser litt skjoldete ut ja. Uavhengig av det, så fikk jeg lyst til å kjøpe enten den eller saueskinnslua til neste vinter. Men under produktinfo så savner jeg nærmere informasjon om hvor stor small/medium og large/XL er i innvendig omkrets, dvs. hvor store hoder de passer til.

Etter litt leting fant jeg lenken om sammenhengen mellom hodestørrlse og luestørrelse. Velge riktig størrelse på lue Kanskje du skal lenke til den undersiden fra produktinfo, hvis det ikke blir rotete?
 
Sist redigert:

Grooo

Medlem
Og jeg liker dårlig betegnelse one size. Ser den jo over alt ellers og, men den et og blir kjip.
Hvis du vet at noen er små eller store kan du feks skrive: "merket one size men er ganske stor/liten i størrelsen"
 

hansson

Langveisfarende
Du jobber sikkert på siden nå, men vært klar over at menyen ikke har plass til alle punktene på 1 linje på Mac, og derfor kneler hele layouten. Se her: og her:

Sletter du 1 punkt i menyen, eller gjør teksten/paddingen mindre, faller layouten på plass igjen.
 
Hei, og takk for alle tilbakemeldinger!

Vedr. farge på pelslua, så er den svart. Ser nå at bildet er litt skjoldete. Skal prøve å få ordnet det innen kort tid.

Skal gå igjennom begrepet "one size", og skal prøve å finne et mer passende begrep, som dere foreslå.

Hansson:
Dette skal nå være ordnet. Kan du vennligst bekrefte om det er så?
 

hansson

Langveisfarende
Ser bra ut nå. Men det er en svart tekstskygge bak ordene i menyen (text-shadow #000) som gjør at skrifta ser dobbel ut. Gjorde seg med lyst trepanel i bakgrunnen. Fint med farge på kjøp-knappen, men likte ikke denne mørke lillafargen. Gjorde skrifta vanskelig å lese, og det hele så litt 1993 ut. Forventet nesten at den skulle være animert i blinkende gif-format.
 
Ser bra ut nå. Men det er en svart tekstskygge bak ordene i menyen (text-shadow #000) som gjør at skrifta ser dobbel ut. Gjorde seg med lyst trepanel i bakgrunnen. Fint med farge på kjøp-knappen, men likte ikke denne mørke lillafargen. Gjorde skrifta vanskelig å lese, og det hele så litt 1993 ut. Forventet nesten at den skulle være animert i blinkende gif-format.

Gjorde et par endringer nå, forhåpentligvis til det bedre :)
 

hansson

Langveisfarende
Den doble svarte skrifta i menyen og undermenyene er der fortsatt. Den nye kjøpsknappen er kanskje litt vel anonym, hadde vært fint om man så den umiddelbart som ei fyrlykt på sida. Kanskje noe gult (ikke for sitrongult) ville fungert? Men foretrekker likevel den diskrete varianten i forhold til den lilla.
 

hansson

Langveisfarende
Ja, nå ble text-shadow kamuflert av den svarte bakgrunnen, så nå ser det bra ut. Den grå menyen var kanskje penere. Ser nå at dropdown-menyene er for breie i forhold til hover-effekten som bare går ut til ca 75% bredde av menyen.
 
Topp