Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk

MAN

Medlem
Hei,

Da er nettbutikken jeg maste sånn om de siste månedene oppe og går.

Siden selger Brainboost, et tilskudd utviklet i samarbeid med kosttilskuddsprodusent og farmasiselskap, for energi, konsentrasjon og fokus.

Tar gjerne imot alle innspill. Blir feks bakgrunnen som er en avart av the allseing eye for dominerende? Samt er det mot suksess eller til suksess, den blir jeg ikke enig med meg selv om.
Vet også at jeg må få bedre bilder, høyere oppløsning.

Tilbyr kun Paypal og forskuddsbetaling enn så lenge.

URL fjernet
 
Sist redigert av en moderator:

MAN

Medlem
I den logoen står det hjernetoppen, men url er (URL fjernet). Litt forvirrende.
Hele headeren ble fryktelig stor, og logoen passet ikke kjempe godt inn.


Ja, jeg hadde planer om en portal/landingsside med mye info på hjernetoppen og nettbutikk på (URL fjernet), men så langt ikke fått landingsside ferdig. Holder på med ny logo for (URL fjernet), da forsvinner den forvirringen.
 
Sist redigert av en moderator:

cruzader

Medlem
Fikk litt mer spamblog feeling enn nettbutikk.
+ Var passe irriterende lese nedenfor første slideren din siden bildene har forskjellig høyde så midt i en linje forsvant den linjen 3-4cm opp siden slideren jeg har scrollet forbi byttet.

Ser du har en daglig dosering på 300mg koffein men ingenting om at gravide ikke bør ta dette.
Vanligvis fraråder produsenter av kaffeinpiller over 100-150mg pr døgn for gravide.
Noen av de andre stoffene i disse pillene som balanserer ut? siden du ikke har samme advarselen.
 
Sist redigert:
Siden så faktisk mye bedre ut på mobil enn pc.

Jeg ville omformulert denne setningen " Alle påstander i henhold til forskning utført på ingrediensenes virkning." Ikke bruk ordet påstand da der kan virke litt negativt.

Og etter litt lesing fant jeg ikke denne dokumentasjonen.

Ang frakt så ville jeg ikke sendt varene som vanlig post da dette er litt dyre varer.
 

MAN

Medlem
Fikk litt mer spamblog feeling enn nettbutikk.
+ Var passe irriterende lese nedenfor første slideren din siden bildene har forskjellig høyde så midt i en linje forsvant den linjen 3-4cm opp siden slideren jeg har scrollet forbi byttet.

Ser du har en daglig dosering på 300mg koffein men ingenting om at gravide ikke bør ta dette.
Vanligvis fraråder produsenter av kaffeinpiller over 100-150mg pr døgn for gravide.
Noen av de andre stoffene i disse pillene som balanserer ut? siden du ikke har samme advarselen.


Ja, meta sliderne skal oppgraderes med bedre bilder og bilder av samme størrelse slik at den ikke drar siden opp og ned.

Ang gravide, se (URL fjernet)

Er Brainboost for alle
Såfremt man tåler kaffe og vanlig koffein, og ikke er allergisk mot noen av de andre ingrediensene, er Brainboost for alle som er på jakt etter det lille ekstra. Gravide og ammende bør ikke bruke Brainboost, såfremt ikke annet er avtalt med lege.


Som du ser er det kun 1 produkt i nettbutikken sålangt, dette skal utvides. Hvordan mener du jeg kan få det til å se mer ut som butikk, ikke spam :)
 
Sist redigert av en moderator:

MAN

Medlem
Siden så faktisk mye bedre ut på mobil enn pc.

Jeg ville omformulert denne setningen " Alle påstander i henhold til forskning utført på ingrediensenes virkning." Ikke bruk ordet påstand da der kan virke litt negativt.

Og etter litt lesing fant jeg ikke denne dokumentasjonen.

Ang frakt så ville jeg ikke sendt varene som vanlig post da dette er litt dyre varer.


Enig, den setningen var dårlig.
Siden er ikke helt ferdig enda, jeg holder på med artikler til hver og en ingrediensene, med de linkene til forskningsresultater som ble brukt da tilskuddet ble satt sammen.
 

MAN

Medlem
Siden så faktisk mye bedre ut på mobil enn pc.

Jeg ville omformulert denne setningen " Alle påstander i henhold til forskning utført på ingrediensenes virkning." Ikke bruk ordet påstand da der kan virke litt negativt.

Og etter litt lesing fant jeg ikke denne dokumentasjonen.

Ang frakt så ville jeg ikke sendt varene som vanlig post da dette er litt dyre varer.


Alternativ frakt på disse varene som pakke blir for dyrt såvidt jeg kan se, nå koster det meg 35 i porto, pluss boblekonvolutt å sende som brevpost. Skal det sendes som pakke blir det jo minst dobbelt så dyrt??
 
Alternativ frakt på disse varene som pakke blir for dyrt såvidt jeg kan se, nå koster det meg 35 i porto, pluss boblekonvolutt å sende som brevpost. Skal det sendes som pakke blir det jo minst dobbelt så dyrt??

ja, det er dyrere men spørsmålet blir jo hvor mye du betaler for varene selv. om jeg bestiller for 500,- vil du merke noe tap om pakkene begynner å ikke dukke opp hos mottaker?

jeg har merket at pakker som forsvinner i posten ofte har sammenheng med kundegruppen. Altså, jeg har større tap på pakker som ikke kommer frem i butikken min som er rettet mot yngre menn enn feks kosmetikkbutikken min.

du kan jo feks si at ved ordre over 600,- koster frakt 49,- så dekker du den siste 50lappen?

Og husk at det er verre å måtte gå fra gratis frakt til betalt frakt enn andre veien.
 

xdex

Medlem
Når man sammenligner kosttilskuddet sitt med en Hollywood film, bør det ringe det en bjelle hos de aller fleste.

Ting jeg merker meg,

  • Siden ser ut som en svindlerside.
  • Finner ikke organisasjonsnummer eller kontaktinformasjon som adresse.
  • Ingen dokumentert effekt
  • Uoversiktlig for folk som ikke vet bedre om kosthold.

For meg virker det som at dette produktet framstår som revolusjonerende. Men stusser over innholdslisten, mye finner man i helt vanlig kosthold. Overdosering vil bare renne ut av kroppen, akkurat som "overdose" av vitaminer.

Det er heller ikke listet opp hvem som IKKE bør ta dette produktet, og det er jo direkte farlig? (bør stå på boks, samt produktside, ikke under en gjemt FAQ side) Eksempel finnes jo her: http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Kost--Kosttilskudd/Planter/Ginseng/ og http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Kost--Kosttilskudd/Planter/Gurkmeie/

Lykke til.
 
Sist redigert:

MAN

Medlem
Takk for innspill.

Matrix gjennomgangstonen spiller på the red pill or blue pill, om ideen/konseptet er god eller ei gjenstår å se:)

Svindlerside er ikke et bra inntrykk, pga voldsom bakgrunn, eller generelt inntrykk?
Org.nr og adresse står under om oss -> kontakt oss Bør det stå enda mer synlig? Feks i footer?

Dokumentert effekt på ingrediensene er det plenty av, som jeg skrev over er ikke siden 100 % ferdig, det gjenstår blant annet å skrive disse artiklene om produktets ingredienser, med linker til forskningsrapporter med konkret effekt.

Hvem som ikke bør ta tilskuddet står både på boks og på siden.



Når man sammenligner kosttilskuddet sitt med en Hollywood film, bør det ringe det en bjelle hos de aller fleste.

Ting jeg merker meg,

  • Siden ser ut som en svindlerside.
  • Finner ikke organisasjonsnummer eller kontaktinformasjon som adresse.
  • Ingen dokumentert effekt
  • Uoversiktlig for folk som ikke vet bedre om kosthold.

For meg virker det som at dette produktet framstår som revolusjonerende. Men stusser over innholdslisten, mye finner man i helt vanlig kosthold. Overdosering vil bare renne ut av kroppen, akkurat som "overdose" av vitaminer.

Det er heller ikke listet opp hvem som IKKE bør ta dette produktet, og det er jo direkte farlig? (bør stå på boks, samt produktside, ikke under en gjemt FAQ side) Eksempel finnes jo her: http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Kost--Kosttilskudd/Planter/Ginseng/ og http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Kost--Kosttilskudd/Planter/Gurkmeie/

Lykke til.
 

MAN

Medlem
Da er mange av innspillene iverksatt, og siden framstår ganske annerledes.

Se (URL fjernet)
 
Sist redigert av en moderator:

xdex

Medlem
Hvis dette er embalasjen: (URL fjernet) så kan jeg ikke akkurat se at det står noe som helst, om hvem som absolutt ikke bør ta produktet. Med mindre det finnes ett eget skriv, men det tilhører jo sjeldenheten at man finner en lapp oppi selve boksen, med instrukser. Vet at f.eks. jack3d advanced er pålagt til og ha dette.

PS: Jeg er ingen ekspert eller advokat, så jeg snakker kun ut i fra hva jeg har sett/ser.
 
Sist redigert av en moderator:

MAN

Medlem
Hvis dette er embalasjen: (URL fjernet) så kan jeg ikke akkurat se at det står noe som helst, om hvem som absolutt ikke bør ta produktet. Med mindre det finnes ett eget skriv, men det tilhører jo sjeldenheten at man finner en lapp oppi selve boksen, med instrukser. Vet at f.eks. jack3d advanced er pålagt til og ha dette.

PS: Jeg er ingen ekspert eller advokat, så jeg snakker kun ut i fra hva jeg har sett/ser.

Det er emballasjen ja. Det er listet en advarsel mot å overskride anbefalt dosering. Ikke bruke hvis allergisk, samt oppbevare utilgjengelig for barn. Enhver med en alvorlig lidelse håper jeg har kritisk sans nok til å sjekke at ikke produkter de bruker, inneholder noe som de ikke tåler. Hvis man skulle advart mot alle lidelser som kan påvirkes av forskjellige ingredienser, blir listen lang.

Utfra hva jeg kan lese på Jacked ingrediensene er det vanskelig å si hvilken ingrediens som får dem til å komme med advarselen(såfremt det ikke er et markedsføringsgimmick), da doseringene av ingrediensene er umulig å stadfeste pga Advanced Proprietary Blend.
 
Sist redigert av en moderator:
Du bør sette deg inn i rettningslinjer som er gjeldende på området. Jeg er ganske sikker på at slike advarsler er påbudt. Om du har sett saken om han som besvimte av energidrikk, der ble det tatt bilde av denne advarselen. Om det var ditt produkt uten en slik advarsel ville du fått ett helvette.

Har du egentlig noe peiling på denne bransjen? Og kan effektene du oppgir dokumenteres?
Det er emballasjen ja. Det er listet en advarsel mot å overskride anbefalt dosering. Ikke bruke hvis allergisk, samt oppbevare utilgjengelig for barn. Enhver med en alvorlig lidelse håper jeg har kritisk sans nok til å sjekke at ikke produkter de bruker, inneholder noe som de ikke tåler. Hvis man skulle advart mot alle lidelser som kan påvirkes av forskjellige ingredienser, blir listen lang.

Utfra hva jeg kan lese på Jacked ingrediensene er det vanskelig å si hvilken ingrediens som får dem til å komme med advarselen(såfremt det ikke er et markedsføringsgimmick), da doseringene av ingrediensene er umulig å stadfeste pga Advanced Proprietary Blend.
 
Topp