Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk

clinton4

Medlem
Eneste negative jeg har å si, er at headeren og logen (hvis det kan defineres som en logo) var meget kjedelige. Ellers var den ryddig og grei. Det er kanskje også litt tidlig å bruke tekster som "Norges ledende nettbutikk på sølv og accessories" :)

Dere burde også legge ut organisasjonsnummeret deres på nettsiden, da det fremstår som litt mere seriøst.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Synes det ble rotete. Ikke misforstå meg enda:p


Designet i og for seg selv er ryddigt og fint, men bildene i "nyhetsavdelingen" ble for mye på en gang. Øynene mine greide ikke å fokusere på EN ting, det ble alt for mye der.

Men, så er det jo normale brukere og ikke jeg som webdesigner som skal bruke siden, og etter det jeg har forstått så elsker de rot, hehe :p
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
1: Litt for mange bilder på forsiden.
2: Når jeg klikker på en varegruppe forventer jeg bilder med en gang, ikke undergrupper som tekst
3: Facebook, Nettby osv: vis kun ikonene øverst til høyre, eller lag en bjelke nederste - litt rotete slik

Lykke til ihvertfall med satsningen; gjerne gi litt tilbakemelding ang. hvordan det går.
 

webpiken

Medlem
Mange sentrale skrivefeil. "Skjell smykker", "TÅ & ANKEL SMYKKER" er ting du egentlig ikke bør ha stående på en seriøs nettside.

Ja, enig. Du bør rydde opp i alle orddelingsfeilene.

I tillegg kan du med fordel korrekturlese og dele opp «Om oss»-teksten. Slik den er i dag fremstår den som en «mur» av tekst det er tungt å lese.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Språket er jo grusomt. Som for eksempel:

"Ønsker du å bli forhandler?
Om du ønsker du å selge varene våre i din butikk eller nettbutikk kan du søke om å bli forhandler av våre produkter.

Vi importerer kvalitets produkter fra mange forskjellige land som Tyskland, Kina og Canada, så enten du er et lite katalog selskap, en stor detaljist eller har din egen direktesalgs avdeling har vi mange spennende produkter til gode engross priser.

Kontakt oss
Visst du ønsker å blir fornhandler fyll ut skjemaet under og vi vil registrere deg som engross kunde på vår nettbutikk hvor du vil få opp din engrosspris direkte når du handler.

Minstekjøp for engrosskunder er kr 3000,- eks moms."​

Hvis du lider av lese- og skrivevansker så anbefaler jeg sterkt at du henter inn ekstern hjelp. Har du en kompis eller kjæreste eller noe som kunne sett over tekstene?

Skrivefeil er forsåvidt ingen krise, men når de blir så mange så skjemmer det veldig.
 

picxx

Well-Known Member
Klikket på ett produkt på forsiden og kom til "om oss" siden.
Klikket deretter på rødt kryss oppe i høyre hjørne på nettleseren.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Klikket på ett produkt på forsiden og kom til "om oss" siden.
Klikket deretter på rødt kryss oppe i høyre hjørne på nettleseren.

Må ikke være for hard nå da:) men kjønner kanskje at det er det du ville gjort om du skulle være kunde:p
hvis det er denne siden du kom til Om oss | www.smykk925.no
så virker det som en kategori side også.. kunne kanskje plasert kategoriene øverst og infoen litt lenger ned...
 

river

Medlem
Takk for alle tilbakemeldinger. Det er veldig viktig for meg =)

Har nå rettet og i det meste som folk har påpekt inkl skrivefeil og kjipa tekster. Laget en ny logo, endret "fraktfri" :p

*Fjernet også småbildene i front og fått frem et stort bilde og noen produkter.
*Tok bort om-oss teksten over vare kategorier.
*Skiftet farge fra blå til rød.
*Til solbrillene som ikke kom opp så er det ordnet. (var pga cookies funksjonen var "på".) Bruker virtuemart 1.1.3 som sikkert alle ser.

Takk for all feedback!
mvh
River =)
 
Topp