Tenkte du når man zoomer i nettleseren, eller når man gjør rammen smalere?Litt minus kanskje for at den fly out menyen ikke blir smalere når nettleservinduet blir smalere.
Horten er ikke regnet som en "storby" i global sammenhengEller så er det synd at ikke Horten er listet under "Været i storbyer", det er en drøm...
Ja, det kan bli litt mange linker studd inn på forsiden. Jeg skal ta et tak en dag å gå gjennom linkene for å kutte ned litt.Vet ikke helt om det kanskje blir for mange linker på én gang. Jeg tenker på linker i menyen og linker i bakgrunnen.
Jeg har testet litt fargekombinasjoner, men jeg er litt for mye opptatt av at ting skal se bra ut enn praktisk (tror det kan være en lidelse?Kanskje skille fargene litt mer?
Takk for detEllers må jeg si at jeg synes du har en ryddigere og mer brukervennlig side enn hva startsiden.no har. Skryt til deg!
Tenkte du når man zoomer i nettleseren, eller når man gjør rammen smalere?
Det tror jeg kan bli litt vanskelig å få en grei løsning på, p.g.a. de horisontale knappene kan ikke ligge under hverandre.Når man gjør rammen smalere, eller på mobil.
Jeg prøvde meg litt på en mobilside for ca 1 år siden... skal ta opp igjen det prosjektet om ikke så lenge.Når man gjør rammen smalere, eller på mobil.
