Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på ny hjemmeside

allegretto

Medlem
Tja,
mitt førsteinntrykk er at den ble litt grå og kjedelig (men stilren).

Likte godt den første nettsiden du hadde!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Liker dette bildet mye bedre enn de andre du har brukt, og selvom du sikkert er drittlei å høre om det så er du meeeeget lik Kurt Nilsen. :D

Siden er ren og pen, men som allegretto nevner, kanskje litt kjedelig. Liker heller ikke at du har venstrestilt den.
 

stianweb

Medlem
Liker dette bildet mye bedre enn de andre du har brukt, og selvom du sikkert er drittlei å høre om det så er du meeeeget lik Kurt Nilsen. :D

Siden er ren og pen, men som allegretto nevner, kanskje litt kjedelig. Liker heller ikke at du har venstrestilt den.

Hos meg ser den faktisk ut som om den er en blanding av høyre og venstrestilt.

En rein høyrestilt utgave tror jeg kunne gjort seg. Selv om jeg personlig er fan av midtstilt.

Det svarte menyfeltet strekker seg hele veien ut til høyre. Men det virker som om det er lagt inn noe margin på venstre siden. Der får jeg et hvitt felt.
På den måten får du en uønsket ekstra marg.


Firefox.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det svarte menyfeltet strekker seg hele veien ut til høyre. Men det virker som om det er lagt inn noe margin på venstre siden. Der får jeg et hvitt felt.
På den måten får du en uønsket ekstra marg.


Firefox.

Det hvite feltet skal være der. Hvis du åpner firebug vil du se at det ligger et bittelite bilde helt ytterst til venstre. Tanken er å gjøre noe bittelitt annerledes, OG å ramme inn siden bedre.
 

Santo

Active Member
Det nye bildet av deg er mye bedre enn de som var på den gamle siden, men jeg likte den forrige (midtstilte) versjonen av hjemmesiden bedre.

Liker heller ikke at sidebreddene ser ut til å variere en del.
 

mkander

Medlem
Den var utrolig kjedelig. Fikk skikkelig svart-hvitt-TV-følelsen. Altfor stor header. Kommer jeg ikke inn på den siden for å få tak i en webutvikler, ikke for å se et halvflørtende bilde av en sjeggis fra Nord Norge...? Her måtte jeg lukke fanen fort for å unngå betimelige spørsmål. Synes også fargene er litt slappe. Gråfargen i bakgrunnen er ikke bra.

Av positive ting synes jeg hele nettstedet er bra organisatorisk satt opp. Porteføljesiden er bra, litt mer farger her, den burde kanskje vært frontside. Mye kan kanskje ordnes med litt farger i headerbildet på forsiden også. Sikkert ikke mye som skal til for å få sprita det opp litt.
 

hansson

Langveisfarende
Du står på og eksperimenterer, det skal du ha skryt for. Du går fra lite tekst til mer og mye tekst, og jeg lurer på om jeg faktisk likte den forrige varianten bedre. Men den fikk vel neppe frem alt du driver med slik denne her gjør. Hva var grunnen til at du fjernet fokuset på deg selv som kjendis/foredragsholder?

Ellers litt enig med Henningen her at fronten kan minne litt om en nekrolog på web :) Det er jo litt dumt. Fargebilde ville fjernet det inntrykket.

PS - Heisann skrives med 2 n-er.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Skulle gjerne sett rød-fargen i selve bildet på noe vis.
Ellers tenkte jeg litt på et eller annet UFO-opplegg pga den merkelige skyen.
Selv ville jeg plassert han karen - hvem er han forresten? en modell du kjenner? :p - litt mer til siden (venstre hvis han ser mot høyre og omvendt).

Denne still'en nederst til høyre fra TV2 - den var litt lite profft i forhold til de andre.
Digger totalt "Et enklere digitalt liv", selv om denne -sett i etterkant - kanskje kan mekkes litt på (men altså ikke nødvendig).
 
Sist redigert:

Bjørn Andersen

Webmaster
Synes den ga inntrykk av profesjonalitet. Førstesiden var ikke kjedelig selv om den er i grått, pga bildene. Porteføljen har en fiun effekt med farge på skjembildene. De andre sidene kunne trengt et bilde eller to kanskje. Liten bikommentar så hadde jeg kanskje endret "Support" til å hete "Kontakt "
 
Topp