Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på prosjekt og webdesign

Børge AJ

Medlem
Hei, er nå i gang med å starte et nettsted der jeg legger ut forskjellige WordPress-themes jeg lager. Siden har 3 mål; lære meg mer om markedsføring av nettsteder, utvikle meg som designer og kanskje tjene en slant eller to.

Her er et utkast av designet:


Som dere kan se så er det langt i fra ferdig, men har sett meg litt blind nå, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Jeg er klar over at C2A-knappen er "litt off", og den skal det gjøres noe med.
Teksten på siden kan dere også "drite i", for det er bare litt dummy-tekst som skal byttes ut.

Det hadde vært kjempeålreit av dere om dere kan komme med litt feedback, både positivt og negativt! :)

På forhånd, takk!
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du må gi han 'Leif' sparken med en gang (jeg gir ikke blaffen i teksten nei):
* themes includes? Niks... Themes include.
* intergration?
* Deutch?

Footeren er veldig merkelig i mine øyne.
Du må passe på at de siste templates blir fargerike ellers blir siden for kjedelig.

Jeg ville ellers gå for det personlige, og kutte ut "oss" og "vi", med mindre du er flere.
Pris? Jeg vil ha noe pris-info. Og gjør denne biten enkelt: x kroner for et template, x kroner for et unikt template, og evt. x kroner / timen for tilpasninger.
 

Børge AJ

Medlem
Tusen takk for at du tok deg tid Pong!

Jeg er enig i at footeren ser litt rar ut, og kommer mest sannsynlig til å forandre den.

Når det gjelder teksten, så er ikke skriving min beste egenskap for å si det sånn (noe som sikkert er synlig i alle mine innlegg på forumet her :p), og som jeg sa; det byttes ut uansett.

Angående pris, så gjør jeg det ganske enkelt; det skal være gratis! Kan virke som det burde komme bedre frem :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvis du gjør templates gratis, hvordan skal du tjene penger, eller er det noe annet som du får i bytte for din tidsbruk?
Hva ville du tatt hvis jeg hadde spørt om å utvikle en template for meg? Kanskje interessant??
 

picxx

Well-Known Member
Ta en titt paa andre wp-themes tilbydere, som f.eks. woothemes og themeforest.
Spoer deg hvorfor kunder skal velge deg fremfor dem.
 

mkander

Medlem
Det første som slo meg er vertikalmidtstilling av teksten i midten der, det skal vel helst være midt på. Ellers er det små ulogiskheter i menyen, med forskjell på kapitalisering på menyenhetene. Fargene kunne vært enda sprekere imo. Men bra startpunkt det her. Er heller ikke kjempefan av footeren. Lykke til videre!
 

Børge AJ

Medlem
Igjen, takk for tilbakemeldinger folkens!

Hovedmålet med siden er at jeg skal utvikle meg som designer (+ at jeg får noe å vise fram hvis jeg evt. skal prøve å selge webutviklingstjenester senere), ikke å tjene penger.
Kommer dog til å slenge opp litt annonser her og der for å prøve å få litt penger tilbake for arbeidet. ;)

@pong: Vet ikke hva jeg skulle tatt for det jeg. Har aldri laget noe for penger, da det bare har vært en hobby så langt, så har rett og slett ikke peiling på hvor jeg skulle priset meg.
 
Topp