Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Spillnett.no

sKrud

Meget sliten student
Hei

Som topic sier.. Ønsker en tilbakemelding på spillnett.no..

Dette gjelder design, brukervennlighet, SEO og ja..alt annet dere har av råd og tips..

Ser på siden som ca. 90% ferdig..

(Når det gjelder skriveleifer i tekst, så er dette noe jeg jobber med meg selv med..Prøver å være så nøye som mulig.. (dysleksi..))

Takk for alle tilbakemeldinger..

Så et oppfølger spørsmål:
Ligger nå som nr 1 i google på søket "Gratis spill", men ønkser å få en liten feedback på søk som kan gi mer spillnett mer trafikk.. Ligger også på 3-6 plass på "spill" og regner med å ligge som nr 1 i løpet av kort tid..
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har hatt brukbart med treff på 'naken katrine sørland' den siste mnd. :D

Dette er jo noen fraser som kunne være relevante for deg:
- spill online
- online spill
- spill gratis spill
- gratis spill online
- flash spill
- rollespill
- action spill
- spill på nett
- internett spill
etc.
 

sKrud

Meget sliten student
Jeg har hatt brukbart med treff på 'naken katrine sørland' den siste mnd. :D

Ja, så det der.. :p Tror de allerfleste som kjørte den der fikk massive hits på det, blant annet skitx/root har fått bra med treff på den..

Har tatt noen grep for å utnytte slike ting, har feks. lagt til 123spill,1001spill,abcspill osv som egene poster.. Å ser ut til å funke fett..

Er det noen andre slike "triks" jeg kan ta meg til?
 

sKrud

Meget sliten student
Okey, da trenger jeg noen tips ang. seo på siden..

Det er slik at nesten alle spill som blir postet på siden er listet i google i løpet av få sekunder, da også gjerne i topp 3 på norsk søk..Men, med en gang jeg legger til et nytt spill så faller det forrige spillet kraftig i rangering..

Det jeg synes er rart da er følgende.. Hvordan i alle dager kan Kudos.no rangere over meg på en post som linker til siden min??
Og hva skal jeg gjøre for å klarer å holde plasseringen på spillene etter at de har gått ned fra førstesiden..?
 
Topp