Tilbakemelding på Taekwondoklubb- side

tom3008

Medlem
Hei!
Jeg driver å lager en webside for en Taekwondoklubb i Elverum her :D
Siden er ikke helt ferdig (Tror jeg)
Jeg har brukt en gratistemplate, men endret litt på den :)
Midlertidig link: Beak Ma Taekwondo Norge
Hva må endres og hvordan skal jeg gjøre det??

:D

Mvh Tom :)

Ps. Takk på forrhånd.
 
J

Jiberish

Guest
Jeg synes det ser bra ut, men jeg suger på design.

Kan du fikse språket på "Avstemning"-knappene? Er vel bare det jeg vil pirke på.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
hey!

det gikk drøye fem timer før du ble utålmodig....
Du MÅ tenke på at de fleste som er her har web som en eller anna jobbform og da kan det ta litt tid noen ganger, før man får svar..

Og så viktig vart ikke dette at jeg avsluttet det jeg holdt på med og kom med kommentarer, når jeg leste innlegget tidligere idag..

Hadde det derimot vært en krise-ting som f.eks at db'n din hadde kræsja, så hadde du sikkert fått svar rimelig fort..

Du kan som sagt, ikke forvente deg at folk skal droppe det de holder på med for å gi deg noen tilbakemeldinger på en nettside..

Vel, nok om det..

Jeg synes at siden var oversiktlig og stilren.
Enkelt design som igjen gjør det stilrent og "klassiskt"..

Ingenting ved denne siden din som gjør at jeg hopper i stolen og jubler..
Nå skal og sies at jeg ikke har testet noen funksjoner eller linker på denne siden, da jeg ikke har tid...
Men som nevnt tidligere i tråden burde du bytte ut språket på knapper til Norsk, siden nettsidens hovedspråk er Norsk..


/S
 
Sist redigert:

tom3008

Medlem
Tusen takk, ja srry skal ikke være så utolmodig :)
Hvordan bytter jeg språk på knappene :)??
 

hohohoo

Medlem
Jeg liker å at man trykke på logoen for å komme til førstesiden.
Ha med litt om historien bak Taekwondo.
Hva med å ha med en artikkel om ukens medlem, for å litt mennesker på siden. Kansje noen til og med kjenner vedkommende igjen og synes det er stas.

Så er jeg alltid i tvil om det er noe poeng med å fortelle folk at det er nye websider. Gamle gjester vil se det, nye gjester bryr seg ikke. Selv om jeg ser at det for de solm driver siden er stas å fortelle om det som er nytt. Men de fleste sider lever hele tiden. Hvor lenge er websider nye?
 

tom3008

Medlem
Mye bra der :D
Enig med det med å trykke på logoen, men hvordan gjør jeg slik at den linker til forsiden?
Sliter skikkelig :S
 

Gaasehud

Medlem
Og så viktig vart ikke dette at jeg avsluttet det jeg holdt på med og kom med kommentarer, når jeg leste innlegget tidligere idag..

[…]

Du kan som sagt, ikke forvente deg at folk skal droppe det de holder på med for å gi deg noen tilbakemeldinger på en nettside..

Skjønner ikke hva du prater om … Jeg har nettopp stått opp fra skjønnhetssøvnen min for å svare på denne tråden, man må jo ofre litt for WF.

Siden ser jo helt fin ut, er vel ikke noe særlig poeng å komme med feedback på template'n når det ikke er du som har laget den, men kan jo tipse litt. Century Gothic på web er litt "åh, denne var litt kul, den bruker jeg" etter min mening. Jeg ville hvertfall unngått den i brødteksten.

Header/logo-biten ser litt hjemmesnekra ut. Selv om det er noen gigantiske ikoner, tar det litt tid før jeg ser hva det faktisk skal bety. Bruk heller logoen én gang, med litt typo ved siden av som forklarer det kjappere enn den runde logoen. Det trenger heller ikke være så sabla svært.

Just my two cents. Da går jeg og legger meg igjen. Lykke til!
 

bbirkenes

New Member
Syns dette var veldig greit, jeg. Du har fått med den viktige informasjonen, pluss litt ekstra. Designet er ryddig og bra.

To punkter:
Forsøk å endre fra engelsk til norsk.
Reduser størrelsen på headeren. Den ble litt stor og dominerende, syns jeg.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hva synes dere nå?
Idag slippes den ut :D

Synes den holder et helt OK amatørnivå, men er selvfølgelig langt i fra hva man kan forvente fra en profesjonell aktør. Rent konkret:
- de runde hjørnene er kornete.
- bildene er av for dårlig kvalitet
- logo på toppen er kornete. Den på bunnen er kornete og frigjort (fra sin tidligere bakgrunnsfarge) på en for dårlig måte.
- bakgrunnen begynner litt ned på siden. Skal det være helt sort på toppen, eller?
- Siden er hostet på en gratishost. Selvfølgelig ikke en løsning for framtiden.
 

tom3008

Medlem
Jeg betaler for freehostia, jeg har betalingsplan...

Hvordan fjerner jeg kornene i de runde hjørnene??
 
Topp