Tilbakemelding på taekwondoside :)

tom3008

Medlem
Hei, jeg har jobbet med Poomsae litt nå og da, men nå føler jeg meg ganske ferdig. Hva synes dere om siden? Ser den bra ut etc. Ikke kommenter moo.no, fordi det vet jeg ;)

Mvh Tom :)

Dag Frogner

Supermedlem
Siden du vet om moo så skal jeg ikke nevne det annet enn at det gjør siden mindre seriøs når du ikke har et skikkelig .no-domene.

* We have x guests online burde være på norsk, det samme burde også kommentarskjemaet og dele-funksjonen.

* Videoen som er oppe i høyre hjørne på de forskjellige menypunktene er såpass små at de fleste nok vil forlate siden din for å se videoen på youtube istedet. Da kan det jo også hende at de bare fortsetter å se videoene der istedet for å gå tilbake til siden din. Hva med å ha alle videoene midt på siden slik som på "Ilyo"-siden?

* Noen spesiell grunn til at du har det mellomrommet mellom toppen og headeren?

* Hva med bare "Del" istedet for "Del denne Poomsaen"?

n0stra

Medlem
siden loaded meget sent vil jeg si til å være såpass enkel, tok flere sekunder før noe begynte å skje.

det koreanske flagget som er brukt som grafisk element i kategorier er alt for detaljert i forhold til størrelsen og ser derfor ikke særlig bra ut i nåværende form.

For seriøsitetens del hadde det også vært kjekt med litt linker eller sitater fra wikipedia eksempelvis når man snakker om "fakta".

Topp