Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på teknologiblogg: gerhardsen.us

Toak

Medlem
Hei!

Har i det siste jobbet med en ny blogg, og lanserte den for vel en uke siden. Var lite fornøyd med designet, så oppdaterte i går med nytt webdesign, og vil gjerne ha tilbakemelding på hvordan designet og oppsettet fungerer.

Er selv ganske fornøyd, og mener jeg har klart å holde det enkelt og stilrent. Ble spesielt fornøyd med email- og rss-knappene oppe til høyre :)

Klikk på bildet!
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
"Klikk på bildet" - kan du gjerne ta med i bloggen selv.
Altså: at når man klikker på bildet, så åpner man artikkelen.

Siden du ikke spørte om inneholdet, så skal jeg ikke mase at jeg synes mye var meget tynt (litt lite synspunkter og begrunnelser) :p.
 
U

Uregistrert

Guest
"Klikk på bildet" - kan du gjerne ta med i bloggen selv.
Altså: at når man klikker på bildet, så åpner man artikkelen.

Siden du ikke spørte om inneholdet, så skal jeg ikke mase at jeg synes mye var meget tynt (litt lite synspunkter og begrunnelser) :p.

Var i utgangspunktet ute etter tilbakemelding på designet ja, men er bare å kommentere alt annet også! Nå har jeg akkurat startet opp igjen med blogging, så flere mer dyptgående innlegg vil nok komme ;)
 

Marita

ordleker
Har vært og sett flere ganger på sida nå, og klarer ikke å sette fingeren på hva jeg mener mangler.. men noe er det.. Lurer på om det kan være den mørke bakgrunnen - kanskje det hadde gjort seg med en hvit bakgrunn, med kant rundt selve bloggen? (Herlighet, jeg er så dårlig på å forklare tekniske ting, det har sikkert et fancy ord, men forhåpentligvis skjønner du hva jeg mener..)

Men nå skal det sies at jeg er veldig fan av veldig "rene" sider da..
 
Topp