Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på url-forkorter - zaft.no

Bjørnar

Gründer
Hei,

Ettersom jeg selv bruker tinyurl til enkelte ting, har jeg mer og mer irritert meg over enkelte ting på de tjenestene.

Fokuset mitt:
  • Lett å legge inn link
  • 301-redirect for linksaft
  • ingen ventetid på landingsside
  • ... da heller ingen reklame på landingsside

har foreløpig lagt vekk et eget API pga tidsbegrensninger for min egen del.

det finnes få gode norske av dette; redir.no er nede? og stutt har en ganske stor mengde reklame, og således ubrukelig til cloaking for mitt vedkommende.

noen innspill?
 

Bjørnar

Gründer
designet er i utgangspunktet uvesentlig i denne sammenhengen, og jeg skal gi deg beskjed når jeg ber om kritikk på design.

det er mest tjenesten jeg ønsker feedback på, men kunne nok kanskje ha spesifisert det bedre i første innlegg.
 

Bjørnar

Gründer
Si heller takk for at noen gidder å gi deg tilbakemeldinger når du ikke har spesisert hva du vil ha tilbakemelding på.

det er mest tjenesten jeg ønsker feedback på, men kunne nok kanskje ha spesifisert det bedre i første innlegg.

ikke vær så surmaget da... det er jul! prøvde å rette det opp! :)

og jo; siden har design?

@sKrud: tror den skal være relativt kjapp ja! jeg skal gjøre noe med input-feltene ja, det er noe rotete og dårlig markert der!

takker for alle innspill :)

edit:
tjener ikke flisa på denne siden, men tenkte at en eller annen galning kommer sikkert til å klikke en gang på annonsene. er det noe inntjeningspotensial på en slik tjeneste slik den ligger der nå?
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Jeg synes sida var noe rotete designmessig for en så enkel tjeneste. Fokuset bør ligge på de to input-feltene. På slike sider så er "less is more" best. Se på google.no feks.

Angående inntjening: Adsense klarer ikke å finne relevante annonser til dette temaet, men klart du kan få noen klikk om det blir bra med trafikk på siden. Prøv å markedsføre den mest mot brukere som ikke er webmastere, de klikker mest...
 
Topp