Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på webdesign

jigge

Medlem
Hei, har i det siste fått endel webdesign jobber og da kunne jeg tenkt meg å vise fram de siste arbeidene mine. Kanskje jeg også får muligheten til å få noen kunder gjennom nettstedet mitt.

Teksten er dårlig formulert, og mye skriveleifer.

Jeg vil først og fremst få tilbakemeldinger på det visuelle.

Her er designet:
Jigge by ~jigge92 on deviantART
 
Sist redigert av en moderator:

sKrud

Meget sliten student
Designet er vell helt greit. men det er et par elementer her som skurrer.

iMac som er plassert inn i designet passer ikke inn.

Grunnen til dette er at du bruker disse "tegnede" ikonene og pilene på resten av siden. En annen ting som slår meg er at imacen kjører windows XP...

synes også logoen ser litt amatøraktig ut.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Huh... ? Trenger jeg briller? Jeg ser ingen likhet på Holte Design sine nettsider og trådstarter sitt design. ?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Huh... ? Trenger jeg briller? Jeg ser ingen likhet på Holte Design sine nettsider og trådstarter sitt design. ?

Da trenger du briller, for det jeg tror han har gjort her, er å bare ta toppen på holtedesign, og så strekt denne ut litt. Og "vips" så har man et nytt "design". Ser du ikke at fargene er de samme og figurene helt like?
 

muffins

Medlem
For ikke å snakke om teksten:

- "Dette er porteføljen til Mia Holte, en webdesigner fra Skien. Jeg lager nettsider. Nydelige og funksjonelle nettsider. Og jeg vil gjerne jobbe med deg!"

- "Dette er nettsiden til jigge, ett design byrå i Tønsberg. Vi lager nettsider. Nydelige og funksjonelle nettsider. Og vi vil gjerne jobbe med deg!"
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Å se der ja. Jeg så ikke at det var et bilde der jeg kunne klikke på. Jeg trodde dette dreide seg om nettsiden dette bildet var plassert på jeg. Dette fant jeg til og med ut uten briller.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg trodde dette dreide seg om nettsiden dette bildet var plassert på jeg.

Trodde du han hadde laget deviantART???????? LOL!!!

Tips til trådstarter: Skal du stjele et design på den måten der, så kan det være lurt å IKKE stjele et design som er laget av en nordmann mange her på forumet kjenner, og som forsyne meg OGSÅ er blant medlemmene på WF!!

LOL!!
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg vet da ikke hva deviantART er for noe. Ikke visste jeg at det var url jeg var innom på heller. :D
 

jigge

Medlem
Teksten skal ikke brukes. Riktig at jeg fikk ideen fra Holtedesign
Syns du dette blir for mye rip-off?
Da går jeg tilbake på start for å begynne på nytt.
Men sKrud. Skjermen er en HP og ikke imac.
 

jigge

Medlem
Okey, tar å sender Mia Holte en mail iløpet av morgendagen og spør henne om det er greit.

Takk for alle tilbakemeldinger
 

peterandrej

pensjonert moderator
Okey, tar å sender Mia Holte en mail iløpet av morgendagen og spør henne om det er greit.

Forslag til epost:

Hei, jeg synes designet du jobbet med i 4 måneder var såpass stilig at jeg valgte å ta en copy-paste for å bruke det på min egen side. Jeg har selvsagt radbrekket det så det ser helt jævlig ut, men man ser likevel at det er ditt verk - så på en måte kaster jeg dritt på ditt arbeid.

Men det er vel greit, eller??
 

holtmi

Medlem
feedback

Hei, har i det siste fått endel webdesign jobber og da kunne jeg tenkt meg å vise fram de siste arbeidene mine. Kanskje jeg også får muligheten til å få noen kunder gjennom nettstedet mitt.

Teksten er dårlig formulert, og mye skriveleifer.

Jeg vil først og fremst få tilbakemeldinger på det visuelle.

Her er designet:
Jigge by ~jigge92 on deviantART

Teksten i introen syns jeg var bra, men så har jeg også brukt uker på å formulere den! :p (den vil jeg kalle rip off, men ingen som har copyright på dette)

Jeg føler det er lite av elementene som passer sammen her. Når du også velger å rippe footeren (jeg husker desverre ikke linken her men du vet jo du jigge, så kanskje du vil dele med oss), og "kopiere" en god dose fra min side, så vitner ikke det bare om liten kreativitet men enda viktigere: dårlig kunnskap om hvordan bygge opp et godt design!

Les deg opp litt så kan du gjøre nydelige design, helt selv!
 
Topp