Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på www.fralufttil1million.com ?

Hei

Vi tar gjerne imot konstruktiv kritikk på video-bloggen Fra luft til 1 MILLION

Noen forslag til forbedringer eller ting som burde vært satt opp anderledes?

En annen frykt vi har er at folk ikke helt skjønner konseptet uten å grave seg inn i det. Er det forståelig utifra førsteinntrykket?

Setter pris på alle tilbakemeldinger :)
 

allegretto

Medlem
For å være helt ærlig.. jeg synest det ser littegrann amatørmessig ut.
Jeg ville først av alt har gjort all tekst om til norsk.. nå er det masse engelsk og norsk om en ann.
Så ville jeg ha gjort om forsiden til kun å fokusere på å forklare konseptet på en enklest mulig måte.. slik at besøkende maks bruker 30 sek. på å forstå alt fra a til å.. uten å måtte bla videre i undersider etc.
 

Hupsey

Medlem
Jeg syns det var et bra blogg design.
Logoen var litt tegneserie-aktig, men tror det fuker for dette konseptet..
Er ikke helt enig i at man må bruke forsiden til å forklare konseptet på 30 sekund, fordi dette er en blogg og ikke en salgside.
Det burde holde med en "sticky post" som forklarer konseptet, mens resten av siden inneholder ferske bloggposter slik den gjør nå.
Jeg er også enig i at det hadde vert best å oversatt mest mulig til norsk.
Det går an å laste ned norsk oversettelse av wordpress, og om themet støtter det kan dere også legge in norsk språk der.
 

picxx

Well-Known Member
For å være helt ærlig.. jeg synest det ser littegrann amatørmessig ut.

For å være ærlig synes jeg det gjør seg veldig bra med amatørmessig akkurat på denne bloggen.

Hadde jeg gjennomført noe slikt ville jeg kanskje oppført en splashside, med sponsorer etc......men nå tenker jo igjen jeg kun penger da :p
 

selbekk

Medlem
Kult konsept, grei nettside, lykke til =)

Tilbakemelding:
- Fiks det som er engelsk til norsk
- Få dere et ordentlig favicon.
- Mer fokus (lag en boks rundt det for eksempel) på hva dere bytter nå. Det er jo hovedfokus =) Kanskje også sett opp en antatt verdi?
- Burn feeden deres med feedburner.com
- ta vekk disse stjernene og ratingene.

generelt sett likte jeg siden. litt mye "clutter" her og der (herregud, jeg har ikke norsk ordforråd lenger), men ikke så ille.
 
Tusen takk for god feedback gutta!

Er som nevnt litt n00b når det kommer til wordpress og blogging, så vi tar rådene til oss og ser hva vi får til :)
 
Topp