Tilbakemelding på www.workbase.no

Thsta

Medlem
Heisann. Jeg begynte for et par mnd siden å leke med tanken på å lage mitt første nettsted.
Jeg har ingen tidligere erfaring med hverken webutvikling, design, seo eller noe relevant.
Nå har jeg jobbet så mye med siden at jeg begynner å bli litt "blind" for hva som er bra og ikke. Derfor håper jeg at dere kan gi meg noen tilbakemeldinger på hva dere liker og ikke liker, på hva som funker og ikke funker. Kanskje noen tips og triks?

Det skal sies at de 4 produktene jeg har på siden ikke er tilsalgs enda. Og at jeg har kjøpt og bruker et wordpress tema.

På forhånd takk!

Vennlig hilsen
Thomas

picxx

WF 09
Siden er vel helt ok den.
Ang. design er det vel et helt standard wordpress theme, som kalles express store.
Vær imedlertidig oppmerksom på at themet er forsvunnet fra themeforest, så utvikler kommer neppe til å oppdatere themet i fremtiden.

La også merke til at analyticskoden din blir lastet inn to ganger i footer, noe du kanskje burde ta en titt på?

Thsta

Medlem
Tusen takk for et raskt svar, det kan godt hende at theme er fjernet fra themeforest, men det skal visst være support fra EnovaStudio Technical Support Board denne siden.
Siden jeg ikke kan noe html så sliter jeg litt med å få plassert teksten og bilder akkurat der jeg ønsker. Det eneste jeg kan akkurat nå er å bruke left, center og right..
Ang google analytics koden i footer. Det visste jeg ikke om selv, den må ha kommet dobbelt ved en feiltagelse. Gjør det noe?

Topp