Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på diskusjon.no

Hei,

La ut en tråd på diskusjon.no for å få litt feedback på et navnelogo-system som jeg holder på å utvikle, men ble kastet ut da de mente det var reklame.

Merkelig da jeg spurde om feedback - slik som man vanligvis gjør på forum før man lanserer en ny nett-tjeneste.

Noen flere som har blitt kastet ut av diskusjon.no?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Så aktive kan spamme mer? Reklame er vel reklame uansett?

Dersom vi skal være pinlig nøyaktige er vel ingenting av det reklame, eller hva?
Brukergenererte lenker er ikke reklame. Den eneste reklamen du kan finne på WF er annonsen oppe til høyre. Alt annet går under andre kategorier, som f.eks PR, direkte salg, osv.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Så aktive kan spamme mer? Reklame er vel reklame uansett?

Er en stor forskjell på hva man TILLATER.

Hvis alt - også helt nyregistrerte brukere som har "test min nye side" som sin første post, får bli værende, så ender man veldig raskt med spamhælvete fra brukere som bare opprettes for å poste den ene meldingen, og så aldri bidrar noe mer.

Hvis det derimot er en bruker som har vært aktiv lenge, har skrevet og bidratt masse, så er det ihvertfall ikke en spambot, og heller ikke en bruker som bare ble opprettet for å poste den ene "test min nye side"-meldingen, siden det da ville ha blitt alt for dyrt/for mye jobb. Da er det etter all sannsynlighet rett og slett en av de faste brukerne som har laget en side og vil ha tilbakemelding (og sikkert litt brukere).

DERFOR er det forskjell.
 

metallian

Medlem
Dette ser jeg ingen grunn til å kverulere rundt, TorsteinO har fasiten.

Som både administrator og moderator på et stort forum i mange år vet jeg at det er slik det må fungere i praksis.
 
Topp